Toon posts:

[MP3] Goed afspeelprogramma???

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een programma om mp3's af te spelen.
Natuurlijk ken ik WinAmp en al die shit wel, maar ik ben op zoek naar een programma dat ongeveer dezelfde functies heeft als die systemen die in cafes gebruikt worden

Voorbeelden hiervan zijn CMS en Encore Music System
Wie kan mij helpen aan een soortgelijk programma maar dat dan gratis te downloaden is, of eventueel met crack

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Met crack zullen we je niet mee helpen, dat is tegen de policy. :) Maar BPM Studio is ongeveer wel iets wat ook een redelijk professioneel wordt beschouwd.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Bevat dit programma ook de funtie waarmee je een titel kan zoeken uit een library?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Volgens mij wel, kijk eens op hun site. Ze zullen vast wel een lijst met features hebben. :)

Signature

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:20:
Bevat dit programma ook de funtie waarmee je een titel kan zoeken uit een library?
Ja.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Miggel. Het feit dat je in je startpost al aangeeft de GoT policy niet goed te hebben doorgelezen; plus het feit dat er over dit soort systemen flink wat te vinden is, is voor reden genoeg dit topic te sluiten.

Gelieve in het vervolg even de bekende zoekmachines proberen (GoT / Google) en meld in je startpost vervolgens even welke programma's je al hebt gevonden.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.