Hallo,
Ik ben bezig met het product nSure Identity Manager 2 (DirXML) van Novell. Dit is een product om verschillende pakketten aan elkaar te knopen. Wat wij hiermee gaan doen is een Metadirectory opzetten in de Novell eDirectory om vandaaruit met DirXML data te halen om andere pakketten te vullen. De eDirectory vul ik ook met DirXML. Hiervoor gebruik ik de Delimited Text driver. Het invoeren van gebruikers gaat prima, maar ik wil graag dat 4 typen gebruikers in 4 verschillende containers terecht komen. Het gaat hier om 4 vestigingen van ons bedrijf. In het bronbestand zit een veld (personeelSoortOnderwijsCode) waarin de naam van de vestiging staat. Aan de hand van een Placement Rule wil ik de gebruiker in een bepaalde container plaatsen. Dit gaat echter fout. De foutmelding heb ik echter nergens terug kunnen vinden (Query not implemented en DN not created)
Ik twijfelde een beetje of ik deze in PNS of in P&W moest zetten, maar denk toch dat het hier het beste past. Hoop alleen dat hier wat DirXML experts zitten.
PLACEMENT RULE:
DIRXML LOG:
Ik ben bezig met het product nSure Identity Manager 2 (DirXML) van Novell. Dit is een product om verschillende pakketten aan elkaar te knopen. Wat wij hiermee gaan doen is een Metadirectory opzetten in de Novell eDirectory om vandaaruit met DirXML data te halen om andere pakketten te vullen. De eDirectory vul ik ook met DirXML. Hiervoor gebruik ik de Delimited Text driver. Het invoeren van gebruikers gaat prima, maar ik wil graag dat 4 typen gebruikers in 4 verschillende containers terecht komen. Het gaat hier om 4 vestigingen van ons bedrijf. In het bronbestand zit een veld (personeelSoortOnderwijsCode) waarin de naam van de vestiging staat. Aan de hand van een Placement Rule wil ik de gebruiker in een bepaalde container plaatsen. Dit gaat echter fout. De foutmelding heb ik echter nergens terug kunnen vinden (Query not implemented en DN not created)
Ik twijfelde een beetje of ik deze in PNS of in P&W moest zetten, maar denk toch dat het hier het beste past. Hoop alleen dat hier wat DirXML experts zitten.
PLACEMENT RULE:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <rule name="PublisherPlacementRule">
<policy>
<rule>
<conditions>
<or>
<if-src-attr name="personeelSoortOnderwijsCode"\
op="equal">Leeuwarden</if-src-attr>
</or>
</conditions>
<actions>
<do-set-op-dest-dn>
<arg-dn>
<token-text xml:space="preserve"><variable-ref\
var-name="DT.UserContainerLeeuwarden"/></token-text>
<token-text xml:space="preserve">\</token-text>
<token-src-name/>
</arg-dn>
</do-set-op-dest-dn>
</actions>
</rule>
</policy>
</rule> |
DIRXML LOG:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| DirXML Log Event -------------------
Driver: \FP_METATREE\fp\dxmlDriverSet\Delimited Text
Channel: Publisher
Object: FGNijp
Status: Error
<description>Query not implemented</description>
Delimited Text PT:
DirXML Log Event -------------------
Driver: \FP_METATREE\fp\dxmlDriverSet\Delimited Text
Channel: Publisher
Object: FGNijp
Status: Error
Message: Code(-9064) No DN generated by object placement policy. |
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage