[Outlook 2003] Van moet orginele verzender zijn

Pagina: 1
Acties:

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik gebruik Outlook 2003 op Windows XP Home edition. Sommige emailtjes die naar adres a worden gestuurd worden automatisch door Outlook (op ander account) doorgestuurd naar adres b. Alleen nu staat er dus altijd bij afzender 'Piet'. Is het niet op de 1 of andere manier mogelijk om ervoor te zorgen dat i.p.v. 'Piet' de naam van de persoon krijg te zien die het mailtje heeft verstuurt. Even voorbeeldje voor de duidelijkheid:

Henk stuurt mailtje naar adres a (van Piet) -> Outlook ziet dat mailtje niet bedoeld was voor deze persoon en stuurt hem door naar b -> b ontvangt mailtje, krijgt alleen in het veld 'van' altijd de naam Piet omdat die hem doorstuurt.

Nu is het dus de bedoeling dat de naam Henk er dan komt de staan. Is dit mogelijk? Alvast bedankt!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

als attachment door laten sturen & attachment naar de inbox slepen ?

• E®nst
Niet een makkelijkere manier? Dat het automatisch gaat?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Denk door 't niet door te laten sturen naar adres B ;)
Hierdoor wordt de enige afzender die Outlook kan zien automatisch adres A.

Bij de Out Of Office assitant van Outlook XP lijkt 't wel te kunnen door "leave message intact" te selecteren, maar deze optie zit er bij de 'gewone' Rules niet bij ...

• E®nst
Okay duidelijk, maar hoe zou jij dan het volgende probleem oplossen:

1pop adres, met een alias. En de emails van het alias moeten in een ANDER account in XP worden uitgelezen. Ik doe nu dus dat hij doorstuurt naar een ander pop adres. Die ik dan in het andere account open.

Misschien heb je hier een betere oplossing voor waardoor dit probleem misschien heel niet nodig is?