Sinds behoorlijke tijd zijn de banners van de geheugenshop weer terug op de frontpage, echter 1 ervan werkt niet naar behoren (denk ik). Dit probleem treedt maar bij één banner op (zie afbeelding). Zodra ik met de muis over het menu gaat wordt de banner wit, en dit lijkt me niet de bedoeling.
Zonder muis op het menu:

En als ik dan over het menu muis:

Dit probleem heb ik alléén bij deze banner, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Het probleem heb ik in Opera 7.23 vastegesteld, maar ook in IE heb ik probleem. Ik heb beide browsers een harde refresh gegeven, maar dat had geen resultaat. Ook het verwijderen van de tijdelijke bestanden levert niks op.
Hebben meer mensen hier last van, of ligt het toch aan mij? (ik kan er wel mee leven hoor
). Of is het misschien toch de bedoeling dat hij dat doet om de één of andere reden
. Ik heb er in ieder geval niks over kunnen vinden.
Zonder muis op het menu:

En als ik dan over het menu muis:

Dit probleem heb ik alléén bij deze banner, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Het probleem heb ik in Opera 7.23 vastegesteld, maar ook in IE heb ik probleem. Ik heb beide browsers een harde refresh gegeven, maar dat had geen resultaat. Ook het verwijderen van de tijdelijke bestanden levert niks op.
Hebben meer mensen hier last van, of ligt het toch aan mij? (ik kan er wel mee leven hoor
edit:
Ik bedacht me net dat het ook een idee kon zijn om eens even uit te loggen, en het dan te proberen, maar dat maakte geen enkel verschil, het probleem bleef.
Ik bedacht me net dat het ook een idee kon zijn om eens even uit te loggen, en het dan te proberen, maar dat maakte geen enkel verschil, het probleem bleef.
[ Voor 11% gewijzigd door Grimli op 14-04-2004 11:28 ]