WinAMP5.03 problemen met internetradio

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:38
Ja, die heb ik dus zegmaar. Problemen daarmee :)

Ik kan met winamp wel de lijst ophalen van internet radio stations, maar als ik er 1 aanklik dan zegtie "connecting to host" en na een tijdje "error connecting to host".

Ik zit achter een proxyserver, dus als ik die invul bij de preferences om te gebruiken dan zegtie als ik een radiostation aanklik "resolving proxy" en na een tijdje "error resolving proxy".

Het moge duidelijk zijn dat ik geen geluid krijg :+
Anyway, als ik bv via www.di.com op een stream klik dan connect ie wel gewoon?!
En als ik via winamp internetradio op een stream van digitally-imported klik dan krijg ik dat ik geen verbinding kan maken.
Hoe kan ik dit oplossen?! :)

ps: google hielp me niet echt verder en ook hier kon ik niks vinden...

Verwijderd

Heb je dit met meerdere stations? of alleen met di.com...

Lukt het misschien wel met WinAMP 2.xx

Probeer dat eens.

Misschien ook nog eens een Firewall aanstaan?

misschien staat de poort wel dicht als andere station of Ander WinAMP niet werkt?!

(8>

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:38
Amish, ik draai windows XP, firewall staat uit. Proxy waar ik achter zit is 1 zonder wachtwoord, en ik wil juist winamp5 draaien omdat ik die mooier vind.

Maargoed, ik heb dit eik met alle radiostations. Als ik gewoon via internet naar hun site ga en daar op de live-stream klik dan pakt ie hem wel (lijkt mij dus al niks aan de hand met proxy of firewall ofzo, anders moest dat ook niet werken) en als ik via de radiolist van winamp zelf probeer dan werkt het niet.