Hoe kan ik de f-lock op een logitech toetsenbord automatisch op laten starten in windows? Door middel van veranderingen in het register....
Als dat toetsenbord aansluit d.m.v. ps2 dan wil dat niet, dus moet je elke keer de f-lock toets weer indrukken... USB aansluiten, wordt het wel onthouden..
Verwijderd
OMG 
dit moet ik even blijven volgen
ik heb ook zon freggel f-lock knop erop zitten
dit moet ik even blijven volgen
ik heb ook zon freggel f-lock knop erop zitten
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 09:02 ]
Ikarnagh, ik zie dat je nog vrij nieuw bent, dus welkom op GoT nog 
Op GoT houden we er een paar richtlijnen op na en 1 daarvan is dat mensen even aangeven wat ze zelf al geprobeerd hebben of hebben gezocht. Iets meer inzet in een topic start is wel gewenst
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Verder: welke windows versie hebben we het over? Dat is wel zo handig om te weten en hier in Windows Operated Systems zelfs een vereiste: Windows Operated Systems - Policy
Op GoT houden we er een paar richtlijnen op na en 1 daarvan is dat mensen even aangeven wat ze zelf al geprobeerd hebben of hebben gezocht. Iets meer inzet in een topic start is wel gewenst
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Verder: welke windows versie hebben we het over? Dat is wel zo handig om te weten en hier in Windows Operated Systems zelfs een vereiste: Windows Operated Systems - Policy
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Euh ja ik ben vrij nieuw, ik heb het over windows xp en ik kan me toetsenbord niet usb aansluiten, want dan sluit me xp niet af
Dan moet je even de Logitech iTouch drivers bijwerken, ik geloof dat er een bug zat in een oude versie waardoor Windows niet meer fatsoenlijk afslootVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:13:
Euh ja ik ben vrij nieuw, ik heb het over windows xp en ik kan me toetsenbord niet usb aansluiten, want dan sluit me xp niet af
edit:
Brak engels
Brak engels
[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-04-2004 12:15 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
ik heb em via usb, en zelfs daar vergeet ie soms f-lock aan te zetten..
ik zoek eigelijk ook wel een oplossing..
niet dat ik gezocht heb hoor, maar gewoon ff; er zitten dus wel meer mensen mee denk ik
edit; vergeten; ik heb btw de nieuwste software erop van logitech,
en m'n pc heeft nooit kuren dus
ik zoek eigelijk ook wel een oplossing..
niet dat ik gezocht heb hoor, maar gewoon ff; er zitten dus wel meer mensen mee denk ik
edit; vergeten; ik heb btw de nieuwste software erop van logitech,
en m'n pc heeft nooit kuren dus
[ Voor 23% gewijzigd door johnneman op 14-04-2004 12:17 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Een titeledit om je probleem beter weer te geven 
F-lock > [XP] Automatische F-Lock (Logitech) bij starten windows
F-lock > [XP] Automatische F-Lock (Logitech) bij starten windows
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
En als iemand nou NIET die smack drivers op zijn computer wil?--MeAngry-- schreef op 14 april 2004 @ 12:14:
[...]
Dan moet je even de Logitech iTouch drivers bijwerken, ik geloof dat er een bug zat in een oude versie waardoor Windows niet meer fatsoenlijk afsloot
edit:
Brak engels
Ik heb op mijn werk hier af en toe ook probs met die F-lock. Wat een bufnukkel idee zeg
Een echte oplossing zonder alternative drivers was sinds kort nog niet echt gevonden geloof ik.
Ik zal maar weer eens ff rondzoeken
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
een topic om maar weer in de gaten tehouden, Ikw erk hier ook met usb en hij houdt hem ook niet altijd vast, erg lastig.
In een meuktracker update van Microsoft tobo drivers stond een keer een linkje naar een registery hack, waardoor alle toetsenborden van Microsoft en Logitech standaard in Windows aan staat. Kzal es zoeken 
edit;
Half gevonden; http://www.mvps.org/jtsang/flock.html , maar dit schijnt alleen voor Microsoft te werken. Misschien dat het ook op Logitech werkt, maar dat zul je zelf moeten uitproberen, voor mijn Microsoft toetsenbord werkt het iig wel
edit;
Half gevonden; http://www.mvps.org/jtsang/flock.html , maar dit schijnt alleen voor Microsoft te werken. Misschien dat het ook op Logitech werkt, maar dat zul je zelf moeten uitproberen, voor mijn Microsoft toetsenbord werkt het iig wel
offtopic:
Is er eigenlijk ooit iemand geweest die geen schijthekel heeft aan het F-lock concept
Is er eigenlijk ooit iemand geweest die geen schijthekel heeft aan het F-lock concept
De USB instellingen onthoudt hij als het goed is wel, mits in je BIOS 'Power on USB" (oid) staat, ook in je PS/2 zou hij het moeten onthouden als "Power on PS/2" aan staat...een topic om maar weer in de gaten tehouden, Ikw erk hier ook met usb en hij houdt hem ook niet altijd vast, erg lastig.
[ Voor 70% gewijzigd door w0w op 14-04-2004 12:34 ]
Ik heb hetzelfde met een PS/2 toetsenbord. Logitech moet nog eens een 'leuk' toetsenbord bedenken, zeg
Ik wilde 'm eigenlijk al niet, maar de simpelste bordjes waren helaas niet op voorraad. Sinds wanneer is 100 sneltoetsen in ene makkelijk geworden?
Confirmed! hier werkt het ook op m'n Microsoft Multimedia Keyboard, heerlijk!yojordi schreef op 14 april 2004 @ 12:20:
[ Voor 5% gewijzigd door Canard op 15-04-2004 08:56 ]
Pagina: 1