Het is nu al de derde keer dat er bij mij een voeding kapot is gegaan. Al het geheugen en het hele moederbord is al omgeruild. Bij het testen (o.a. memtest) en de stresstesten (enkele gigabytes schrijven en tegelijk cpuburn) verliepen goed. De machine draaide telkens enkele dagen (laatste keer ruim een week). Het enige wat niet vervangen is, zijn de twee scsi harddisks en de twee AMD Athlon processors.
Kan een van de processors kapot zijn en de voeding kapot daardoor defect maken?
Of de harddisks misschien?
Specs:
Tyan Thunder K7X Pro (s2469)
2x AMD Athlon MP
Adaptec Zero channel Raid
2x SCSI HDD
Antex 350 WATT voeding
1x FDD
4x 512 MB Dane Elec geheugen
Om het verhaal compleet te maken kan ik vertellen dat het beide moederborden het telkens met een nieuwe voeding weer deden. Ook weet ik zeker dat ik niet hetzelfde moederbord terug heb gekregen (serienummers gecontroleerd). In de nieuwsgroepen of op GOT kan ik hier niets over vinden. Het tikkende geluid uit de voeding (wat elders op GOT wel genoemd wordt) had in ieder geval 1 van de voedingen (Antec) ook.
Kan een van de processors kapot zijn en de voeding kapot daardoor defect maken?
Of de harddisks misschien?
Specs:
Tyan Thunder K7X Pro (s2469)
2x AMD Athlon MP
Adaptec Zero channel Raid
2x SCSI HDD
Antex 350 WATT voeding
1x FDD
4x 512 MB Dane Elec geheugen
Om het verhaal compleet te maken kan ik vertellen dat het beide moederborden het telkens met een nieuwe voeding weer deden. Ook weet ik zeker dat ik niet hetzelfde moederbord terug heb gekregen (serienummers gecontroleerd). In de nieuwsgroepen of op GOT kan ik hier niets over vinden. Het tikkende geluid uit de voeding (wat elders op GOT wel genoemd wordt) had in ieder geval 1 van de voedingen (Antec) ook.
None