Toon posts:

[FTP] Na verbinden zie ik geen bestanden/directories

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg netjes verbinding via FTP met mijn webhosting, maar zie hierna geen enkel mapje/bestand. Niks noppes niks. Ik heb allerlei programma's uitgeprobeert, FlashFXP, SmartFTP, FTP Voyager, CoffeeCup, heb overal mét en zónder PASSIVE.

Weet iemand hier misschien dé oplossing?

Mvg,
Laurens Sarton.nl

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:13

Ankh

.Howdy

misschien is het wel handig om te zeggen wat voor ftp verbinding je op hebt gezet welk programma 8)7

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 18:14

bartaa

Battlefield

waar maak je verbinding mee, met www.provider.nl of ftp.provider.nl ?
Je hebt neem ik aan wel een userid en ww ingevuld toch ;-)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak verbinding met ftp.mijndomein.nl, mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord. Hij heeft echt verbinding, dus aan de vorige gegevens kan het niet liggen, anders krijg ik een error.

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 18:14

bartaa

Battlefield

heb je iets ingevuld bij initial directory (of hoe dat ook mag heten) ?
en staat er niets in de log van het betreffende ftp-programma ??

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

Topicstarter
Nope, helemaal leeg, remote directory, dat je kan opgeven dat ie alvast in bijvoorbeeld /httpdocs komt, helemaal leeg, ik heb '/' geprobeerd, maar dan laat ie ook niks zien. Bij de log geeft ie ook bitter weinig. Echt een hopeloze situatie, heb mijn webhosting het al gemeld maar die heeft nog niet gereageerd.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Probeer het eens via 'ftp' op de commandline, en probeer eens ls -a te doen oid. Er zijn toch uberhaupt wel mappen en iets als pwd werkt wel?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben bang dat het voor ons erg moeilijk wordt om je hiermee te helpen; heb je al contact opgenomen met je hoster? Die kunnen bijvoorbeeld met de logfiles een veel beter beeld vormen van het probleem

FTP Probleem > [FTP] Na verbinden zie ik geen bestanden/directories

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

offtopic:
lezen is ook een vaak

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 12:01 ]

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Probeer eens PASSIVE te connecten. Het lijkt erop dat een firewall (of iets anders als je bijv. achter NAT zit) binnenkomende verbindingen tegenhoudt.

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als je de eerste post doorleest .... Dan zie je dat-ie dat al had gedaan :O

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

intermusic

Marc Hoekstra

Staat er uberhaupt wel iets in die directory?
Heb je geprobeerd wat te uploaden naar die lege directory en staat dat er dan wel in?

[ Voor 3% gewijzigd door intermusic op 14-04-2004 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er 100% zeker van dat er bestanden zijn, 1, ik kan zie via m'n webbased geval zien/aanpassen, en ik kan mijn site bekijken, dit betekent dus dat er wel bestanden moeten staan.
Ik kan niks uploaden omdat er geen mappen beschikbaar zijn.
Pagina: 1