“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
HODL
greetz BBking
No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!

* Ercewee zwaait naar de Verenigde Slakken!
Tijd om wat zout op die slakken te leggen.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Maak van jouw probleem niet mijn probleem

* JustDutch zwaait terug :w:wErcewee schreef op 14 april 2004 @ 08:35:
![]()
* Ercewee zwaait naar de Verenigde Slakken!
Tijd om wat zout op die slakken te leggen.
En het wordt wel eens tijd dat je weer een serieuze output genereert
Verwijderd
10. ( 646 ) 4.322.858 TNG 28.629.141 (50)Kuuke schreef op 14 april 2004 @ 07:19:
Hmm, er staan een aantal opvallende stijgers in de top. Mag dit jullie dagelijkse output worden en we gaan lekkerrr....
[...]
Helaas gaat dit niet iedere dag lukken. Maar de upload problemen lijken voorbij te zijn, dus gaat ik weer automatisch flushen
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
* SnowDude zwaait naar allebeiJustDutch schreef op 14 april 2004 @ 09:05:
[...]
* SnowDude zwaait terug :w:w
En het wordt wel eens tijd dat je weer een serieuze output genereert
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Verwijderd
mijn error log gaf dat ook aan rond een uurtje of 5Marcelloz schreef op 14 april 2004 @ 09:15:
Ik buffer niet meer. Constant 910 problemen nuda kan natuurlijk niet...
Verwijderd
Team Newton is gister gevormd, en begint de strijd met maar liefst 16M3 op de teller.
Door namchanges staat het niet allemaal als flush, dat is jammer, maar houdt rekening met de naam!
Verwijderd
When do you get them?
1 days Ars Technica Team Stir Fry
zullen daar maar "less than 1 days" van maken?
Maar heerlijke scores weer mensen. Keep up the good work en nog ff een dikke week er tegenaan...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Vandaag gaat Ars er zeker aan, dat moge nu al als gegeven worden beschouwd
Vanmorgen ook maar even snel 2 peeceetjes extra ingeschakeld, hopen dat het vandaag rustig blijft in de computerzaal
[edit]
Wat een smiley-overdosis, zeker met het goede been uit bed gestapt
[ Voor 12% gewijzigd door Twee Dee op 14-04-2004 10:03 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Laten we die kontenkrabbers ff gaan inpakken
[EDIT]
Ik heb nogal een probleem
M'n client wil niet meer uploaden. Hij zegt dat hij de Previous Generation niet kan vinden en sluit zich dan weer af.
In mijn filelist.txt zie ik 2 files staan die ook niet meer in die map staan. Volgens mij heb ik die toen verzonden door in de GUI op verzenden te klikken. Mag je niet ergens in het begin op verzenden klikken ofzo?
Nou anywayz
Deze 2 entries staan er in mijn filelist.txt
1
2
| .\fold_0_6qazurqq_135_6qazurqq_protein_7.log.bz2 .\6qazurqq_0_6qazurqq_protein_7_0000140.val |
Die 2 files staan niet in de map van DFolding. Nou zat ik te denken moet ik die 2 entries dan eens proberen eruit te halen? Of gewoon wachten tot de hele rits klaar is (ben nu ong op 50% van alle generaties). Ik wacht wel gewoon even op commentaar van jullie.
Zal ook nog ff een stukje errorlog plaatsen:
1
2
3
4
5
| Tue Apr 13 23:42:35 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4713} Cannot find structure from previous generation .\6qazurqq_0_6qazurqq_protein_7_0000140_min.val; find it manually or delete filelist.txt to continue Tue Apr 13 23:42:35 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4934} Error during upload: Previous generation missing |
Ik heb zo'n gevoel dat ik die jongen gewoon uit de filelist moet gooien. Er zitten ook wat entries in dat log die zeggen dat ie de server niet kon bereiken en het na 3x opgaf.
Ik wacht af
PS. Ik ben sinds gister nieuw met DFolding
[ Voor 77% gewijzigd door Ultraman op 14-04-2004 11:12 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
in stijl inhalen heeft ook wel iets, en dan mag sf de megaflush 1 (even
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:54:
Vooruit dan maar...
in stijl inhalen heeft ook wel iets, en dan mag sf de megaflush 1 (even) houden
Misschien dat dit helpt.cybersteef schreef op 14 april 2004 @ 10:28:
Hmmv weet ik toch ff zeker dat ik gister heb geflushed. Niet veel maar wel wat. Sta in de statistics van die apen wel in de New Members. Nah misschien dat ik er morgen in sta dan. Nu sta ik er wel in bij de "bron".
Laten we die kontenkrabbers ff gaan inpakken
[EDIT]
Ik heb nogal een probleem
M'n client wil niet meer uploaden. Hij zegt dat hij de Previous Generation niet kan vinden en sluit zich dan weer af.Dan kan ik hem weer starten en dan gaat hij weer vrolijk verder met vouwen maar die resultaten kan ik dus niet versturen.
In mijn filelist.txt zie ik 2 files staan die ook niet meer in die map staan. Volgens mij heb ik die toen verzonden door in de GUI op verzenden te klikken. Mag je niet ergens in het begin op verzenden klikken ofzo?
Nou anywayz
Deze 2 entries staan er in mijn filelist.txt
code:
1 2 .\fold_0_6qazurqq_135_6qazurqq_protein_7.log.bz2 .\6qazurqq_0_6qazurqq_protein_7_0000140.val
Die 2 files staan niet in de map van DFolding. Nou zat ik te denken moet ik die 2 entries dan eens proberen eruit te halen? Of gewoon wachten tot de hele rits klaar is (ben nu ong op 50% van alle generaties). Ik wacht wel gewoon even op commentaar van jullie.
Zal ook nog ff een stukje errorlog plaatsen:
code:
1 2 3 4 5 Tue Apr 13 23:42:35 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4713} Cannot find structure from previous generation .\6qazurqq_0_6qazurqq_protein_7_0000140_min.val; find it manually or delete filelist.txt to continue Tue Apr 13 23:42:35 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4934} Error during upload: Previous generation missing
Ik heb zo'n gevoel dat ik die jongen gewoon uit de filelist moet gooien. Er zitten ook wat entries in dat log die zeggen dat ie de server niet kon bereiken en het na 3x opgaf.
Ik wacht af
PS. Ik ben sinds gister nieuw met DFolding
[rml]MarcyDarcy in "[ Distributed Folding] hitparade van 12 a..."[/rml]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Hartstikke bedankt!
[Update]
Volges mij werkt ie weer prima. D2DM & MarcyDarcy to the rescue
[ Voor 20% gewijzigd door Ultraman op 14-04-2004 12:42 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
11,766,685,638
#2. Ars Technica Team Stir Fry
10,671,187,084
#3. Dutch Power Cows
10,668,959,830
Nog minder dan 3 Miljoen!!!!!!!! We zijn er bijna, alvast feli aan iedereen
Ik zou toch in de gaten houden of je punten wel aankomen dan. Het kan lijken alof hij flusht, maar zolang hij status 910 aangeeft wordt er niets bijgeteld.Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 09:24:
[...]
mijn error log gaf dat ook aan rond een uurtje of 5
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Handiger is om je error.log in de gaten te houden. Zodra daar errors in komen, stoppen, een backup terug zetten en 1,2,3,4,5,etc generaties purgen en opnieuw proberen.Spheroid schreef op 14 april 2004 @ 14:12:
[...]
Ik zou toch in de gaten houden of je punten wel aankomen dan. Het kan lijken alof hij flusht, maar zolang hij status 910 aangeeft wordt er niets bijgeteld.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
#1. FreeDC 11,777,789,816
#2. Dutch Power Cows 10,698,290,425
#3. Ars Technica Team Stir Fry 10,681,830,638
Kom maar op. Ik ben nu voorbereid op een TSF-grap.
#2. DPC 10,698,290,425
#3. ARS 10,681,830,638
\o/
potverdikkie Snoekbaars
[ Voor 16% gewijzigd door NightBird op 14-04-2004 14:38 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Overtuigend of wat? Mooie cijfers mooie cijfers in ieder geval
HOLY COWS!!!
1
2
| #2. Dutch Power Cows 10,698,290,425 #3. Ars Technica Team Stir Fry 10,681,830,638 |
Er valt eigenlijk maar 1 ding te zeggen, op naar de #1 spot
Wheeee

O ja, dat stelletje Russen mag ook weer eens gaan doorvouwen, anders zullen zij zeer overtuigend door ons aan de kant gezet gaan worden.
Afhakers trek ik namelijk nogal slecht. Eerst ons van onze rechtmatige plek verdringen en dan als een goedkope slet weer stoppen met vouwenWhen do you get them:
121 days Elteor Borislavj
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Eindelijk de rechtmatige plek ingenomen. (nouja, eigenlijk is dat natuurlijk de 1e plek, maar dat duurt nog eventjes).
Maar met zo'n flush van MrMr gaat het wel hard: 12.214.263 punten de laatste update
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Verwijderd
Mobster schreef op 14 april 2004 @ 09:36:
Banaan en Newton? Dawas toch een appel?
Modbreak:
subteam reclame is niet toegestaan, let daar in het vervolg even op
[ Voor 47% gewijzigd door moto-moi op 14-04-2004 16:56 ]
Over die #1 spot zal nog wel wat tijd overgaan, maar ze wordt hoe dan ook de onzeMarcyDarcy schreef op 14 april 2004 @ 14:45:
code:Nice...very nice
1 2 #2. Dutch Power Cows 10,698,290,425 #3. Ars Technica Team Stir Fry 10,681,830,638
Nu staan we echt op #2 (hopelijk dat ze niet nog ergens een linuxcluster "verstopt" hebben in ons team).
Ik zou zeggen, op naar #1.
ook natuurlijk de "kleine" flushers !!! veel kleintjes maken nog altijd één mrmr
Nee hoor, wel 9cleopet schreef op 14 april 2004 @ 15:33:
Gefelicitaart iedereen!!!
![]()
ook natuurlijk de "kleine" flushers !!! veel kleintjes maken nog altijd één mrmr
Start-up "Rocky's tune"MarcyDarcy schreef op 14 april 2004 @ 14:45:
code:Nice...very nice
1 2 #2. Dutch Power Cows 10,698,290,425 #3. Ars Technica Team Stir Fry 10,681,830,638
Er valt eigenlijk maar 1 ding te zeggen, op naar de #1 spot
Wheeee [afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door D2DM op 14-04-2004 16:08 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Vanavond een fleske Palm open trekken om het te vieren.
Heb(ben) ik(we) wel verdiend
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Russen huh huhSpheroid schreef op 14 april 2004 @ 14:46:
Feli mensen!![]()
![]()
O ja, dat stelletje Russen mag ook weer eens gaan doorvouwen, anders zullen zij zeer overtuigend door ons aan de kant gezet gaan worden.
When do you get them:
121 days Elteor Borislavj
Afhakers trek ik namelijk nogal slecht. Eerst ons van onze rechtmatige plek verdringen en dan als een goedkope slet weer stoppen met vouwen. Had ons dan lekker op ons ouwe stekkie laten staan.

* Fear-factoR

APEN JA!!
en meneer aap voor jou
121 dagen... owwwwww
Wij houden op dit moment huis (verwoestend hard gaan) @ TSC, met ons huidig tempo halen we de NR 1 in 93 dagen in dus meer dan genoeg tijd om tegen die tijd weer wat power deze kant op te schuiven
Verwijderd
@PesaH: Ik heb nog een liter-fles die ik zometeen koud zal leggen.
En verder voor de gasten: kHeb ook nog 1,5 krat palm staan.
Maar laat je pc wel aan staan als je besluit langs te komen!
Verwijderd
Ik ben blij te weten dat ons team daar op de valreep ook een steentje aan heeft kunnen bijdragen.
behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomstFear-factoR schreef op 14 april 2004 @ 16:26:
[...]
Russen huh huh![]()
![]()
* Fear-factoR [afbeelding] Spheroid
APEN JA!!
en meneer aap voor jou
121 dagen... owwwwww![]()
Wij houden op dit moment huis (verwoestend hard gaan) @ TSC, met ons huidig tempo halen we de NR 1 in 93 dagen in dus meer dan genoeg tijd om tegen die tijd weer wat power deze kant op te schuiven
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Onze resultaten zijn van het hedenYakuzA schreef op 14 april 2004 @ 16:47:
[...]
behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Apen met wel zeer vreemde Russisch aandoende namen danFear-factoR schreef op 14 april 2004 @ 16:26:
Russen huh huh![]()
![]()
* Fear-factoR [afbeelding] Spheroid
APEN JA!!
en meneer aap voor jou
Nooit geweten dat zo'n vis zo hard zou aankomen
Veel plezier bij TSC hoor, ik spreek je dan over 93 dagen wel weer121 dagen... owwwwww![]()
Toch niet zo'n mooie dubbele, gebrouwen door de kerstman?Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:39:
Gefeli allen!
@PesaH: Ik heb nog een liter-fles die ik zometeen koud zal leggen.
En verder voor de gasten: kHeb ook nog 1,5 krat palm staan.
Maar laat je pc wel aan staan als je besluit langs te komen!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Marcelloz op 14-04-2004 18:54 ]
Congrat all met de tweede spot!
Superrrr gewoon!
Reden voor alweer wat alcoholische versnaperingen
Dagen als deze roeleren gewoon hard!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
hij staat nu alweer op 35 miljoen om 18:45
Het zou kunnen dat hij even "sparen" heeft uitgeprobeerd, aangezien hij gisteren aangaf dat hij dat nog nooit gedaan had...Tabaqui schreef op 14 april 2004 @ 19:12:
Zou MrMr vandaag alweer zijn #1 megaflush terugpakken?
hij staat nu alweer op 35 miljoen om 18:45
Verwijderd
Dat doet hij ook niet. Zal hij ook nooit gaan doenTwee Dee schreef op 14 april 2004 @ 19:23:
[...]
Het zou kunnen dat hij even "sparen" heeft uitgeprobeerd, aangezien hij gisteren aangaf dat hij dat nog nooit gedaan had...
Met de nadruk op *zijn*Tabaqui schreef op 14 april 2004 @ 19:12:
Zou MrMr vandaag alweer zijn #1 megaflush terugpakken?
Verwijderd
Juist!PesaH schreef op 14 april 2004 @ 17:09:
[...]
Toch niet zo'n mooie dubbele, gebrouwen door de kerstman?![]()
"Kerst-Palm-Dobbel"!!! Het beste wat er is!
En nog een volle krat!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 20:16 ]
Aha, dan roeleert elke dag bij mijMarcyDarcy schreef op 14 april 2004 @ 19:05:
dagen waarop alcoholische versnaperingen worden genuttigd roeleren altijd
Forza Mucca!
absoluut, kbedoel hoevaak heeft hij al niet op die plaats gestaan en hoelang?
Vindt de strijd tussen MrMr en SF wel leuk om te zien zo
Verwijderd
Idee: Verzamel wat mensen en richt een subteam 'MF' op ofzo...Tabaqui schreef op 14 april 2004 @ 20:17:
[...]
Vindt de strijd tussen MrMr en SF wel leuk om te zien zo
Kun je "De Strijd" wellicht nog wat spannender maken
ff rekenen 45 miljoen = 45.000.000 oftewel grofweg 45000 filesets,Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:39:
[...]
Idee: Verzamel wat mensen en richt een subteam 'MF' op ofzo...
Kun je "De Strijd" wellicht nog wat spannender maken
doe nu zelf tussen de 200 en 300 sets dat is dan 15 dagen op zijn minst sparen
kan wel eens een poging wagen

Verwijderd
Een mooie psychologische "tussenklap" voordat de razende DPC-kudde FDC voorbij dendert
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 21:04 ]
InderdaadVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:04:
Dat wordt een vette 200 meloenen+ output vandaag![]()
Een mooie psychologische "tussenklap" voordat de razende DPC-kudde FDC voorbij dendert
Maar gefeliciteerd aan iedereen, ik trakteer, dus noem ze maar op!
Onze koeien laten een scheet, en dat is ook het enige wat Ars kan, moet en zal blijven ruiken.
Verwijderd
edit:
Op deze 'snelle' proteine moeten we dichter bij FREEDC zien te komen, zodra er een 'trage' proteinewissel komt duurt het alleen maar langer.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 21:21 ]
Vrij tot zeer frustrerendVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:16:
Hoe frustrerend zou het zijn om eem team met overmacht voor de tweede keer langzij zien komen?
Maar ze hebben het over zichzelf afgeroepen he, hadden ze ons de vorige keer niet meer moeten inhalen door die cluster ...
Lees meer: PCZ slowing downI'm not sure if I'm supposed to say anything, but, Brian told me he needs to shut down his pharm because of electricity prices.
quote:I wanted to post something on the forum but I am finding it difficult to write.
My Farm at home is now turned off, the electricity bills are enormous.
It is easy to get carried away with this hobby. ..
and
quote:Giving up the DC competition will be hard so I will be staying away from the DC forums whilst I find something less expensive to occupy my time.
Hee MarcyDarcy, ik zag net dat jij ook op de Free-DC forums rondhangt
Wat ik wel vreemd vind is dat ik de quotes die aangehaald zijn niet kan vinden. Zou hij het op IRC gezegd hebben, of zou het toch één groot LV zijn? De reacties uit de aangehaalde thread wijzen er niet op.
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-04-2004 21:28 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Nee die zul je ook niet vinden. Er staat toch dat hij DC de rug toekeert om niet weer in zijn verslaving te blijven hangen? Dat is dus een private gesprek geweest.Japie_17 schreef op 14 april 2004 @ 21:22:
Hmm, slecht nieuws voor Free-DC en goed nieuws voor ons:
[...]
Lees meer: PCZ slowing down
Hee MarcyDarcy, ik zag net dat jij ook op de Free-DC forums rondhangt.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik de quotes die aangehaald zijn niet kan vinden. Zou hij het op IRC gezegd hebben, of zou het toch één groot LV zijn? De reacties uit de aangehaalde thread wijzen er niet op.
Lijkt mij vrij duidelijk uit die post. Toch?
Of heb ik het mis...
Dat hij het in een privégesprek heeft gezegd is ook nog mogelijk, maar toch, ik vind de tekst aardig formeel overkomen, alsof hij uit een topic uit een forum komt.Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:50:
[...]
Nee die zul je ook niet vinden. Er staat toch dat hij DC de rug toekeert om niet weer in zijn verslaving te blijven hangen? Dat is dus een private gesprek geweest.
Lijkt mij vrij duidelijk uit die post. Toch?
Of heb ik het mis...
Ik bedoel, je bent de grootste cruncher voor Free-DC, op de voet gevolgd voor FoBoT, Conder en beth133 en je laat niets weten, maar iemand anders mikt jou privégesprek in een topic. Het lijkt me toch dat je dan zelf toch wel de eer wilt hebben om dat aan te kondigen, om zelf afscheid te nemen?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
ik reken voor 300*15=4500Tabaqui schreef op 14 april 2004 @ 20:57:
[...]
ff rekenen 45 miljoen = 45.000.000 oftewel grofweg 45000 filesets,
doe nu zelf tussen de 200 en 300 sets dat is dan 15 dagen op zijn minst sparen
kan wel eens een poging wagen![]()
45000/4500 = 10
15*10 = 150 daagjes
capiche oid
Ik wist wel dat je oke was
Jammer alleen dat je nu na een kort weekendje Engeland opeens tegen een achterstand van 9 miljoen staat aan te kijken en zelfs PeterJ het haasje is geweest
Jep ik hang daar ook rond, sterker nog heb er 65 posts. Maar slechts een paar in het DC team van FreeDC, de rest is op het gehoste DF projectforum om op de hoogte te blijven van alle laatste info/postsJapie_17 schreef op 14 april 2004 @ 21:22:
...
Hee MarcyDarcy, ik zag net dat jij ook op de Free-DC forums rondhangt
...
[ Voor 40% gewijzigd door MarcyDarcy op 14-04-2004 22:48 ]
Helaas...

Of zou er een 30
Ik gok 135EJG schreef op 14 april 2004 @ 22:55:
Iemand al een idee over de grootte van de nieuwe proteine? We zijn er al weer bijna doorheen...
Helaas...
Of zou er een 30aan komen? hihihiih
iddVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:11:
[...]
ik reken voor 300*15=4500
45000/4500 = 10
15*10 = 150 daagjes
capiche oid
0 vergeten in calc

150 dagen sparen gaat me niet lukken
[ Voor 19% gewijzigd door tabaqui op 14-04-2004 23:10 ]
Tsss, vouwen kan'ie wel, maar dat een kerstkratje nu nog niet leeg is, is toch een teken aan de wand...Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:15:
[...]
Juist!
"Kerst-Palm-Dobbel"!!! Het beste wat er is!
En nog een volle krat!
* hips *
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Sssst. Wees blij dat hij zich niet bij de alco's heeft aangeslotenPeterJ schreef op 14 april 2004 @ 23:58:
[...]
Tsss, vouwen kan'ie wel, maar dat een kerstkratje nu nog niet leeg is, is toch een teken aan de wand...
* hips *
Ja, dat scheelde een miljoen of 4MarcyDarcy schreef op 14 april 2004 @ 22:35:
[...]
Ik wist wel dat je oke was![]()
Jammer alleen dat je nu na een kort weekendje Engeland opeens tegen een achterstand van 9 miljoen staat aan te kijken en zelfs PeterJ het haasje is geweest
[ Voor 48% gewijzigd door Rollerjooster op 15-04-2004 00:11 ]
Forza Mucca!
Verwijderd
Tja, ik heb wel veel koeien, maar maar weinig vrienden!PeterJ schreef op 14 april 2004 @ 23:58:
[...]
Tsss, vouwen kan'ie wel, maar dat een kerstkratje nu nog niet leeg is, is toch een teken aan de wand...
* hips *
Die 8 kratten kreeg ik in mijn eentje inderdaad niet zo snel op.
@mijn_vrienden: Jullie zijn weer welkom zodra de laatste krat op is! Tot die tijd geniet ik liever in m'n eentje...
@PeterJ: Gezien het tijdstip denk ik dat jij met hetzelfde bezig bent als ik. Proost!
Verwijderd
Verwijderd
Heineken is het beste bier wat er bestaat.
De meeste Belgische dranken (met name Palm) zijn geen bier... Dat is iets hogers...!
Proost!
en Marcelloz nipt nog even lekker aan zijn koffie
Heineken is geen bier, dat is pils......Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 00:51:
offtopic:
De meeste Belgische dranken (met name Palm) zijn geen bier... Dat is iets hogers...!
Grolsch, da's bier.........
Hertog Jan!JustDutch schreef op 15 april 2004 @ 08:04:
[...]
Heineken is geen bier, dat is pils......
Maar echte bierdiscussies voer je op

Met dat laatste ben ik het roerend eens echter wat betreft die eerste uitspraak moet ik JustDutch toch echt gelijk geven, alhoewel een Alfaatje er ook lekker in gaat.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 00:51:
offtopic:
Verwijderd
Drinken moet je ook aan de professionals overlaten.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 00:28:
[...]
Die 8 kratten kreeg ik in mijn eentje inderdaad niet zo snel op.
Ik prefereer Brand, maar Grolsch is een goede 2eJustDutch schreef op 15 april 2004 @ 08:04:
[...]
Heineken is geen bier, dat is pils......
Alleen ze hebben hun thuisbasis niet mee.
Heineken daarentegen is het meest karakterloze drankje naast de breezer en daarom ook zo populair.
* Spheroid gaat maar weer eens koffie halen.
MarcyDarcy, ben jij verantwoordelijk voor het feit dat ik ineens 1m meer punten heb? Mijn dank grenst aan hondsdolheid
[ Voor 14% gewijzigd door Spheroid op 15-04-2004 11:09 ]
Voordat ik naar m'n werk ging even op flushen gezet. Heb 0,0 foutmelding oid gezien, geflusht zonder de GUI. Volgens mij wilde je me alleen maar bezighouden, soort van verlate FM 1 april grap?
Kun je nog even toelichten via mail wat nou precies het probleem was? De meegestuurde error.log leek me op het eerste oog af te wijken van degene die je eerder had gestuurd.
Iig heb je er 1 miljoen bij.
Op naar Poesch zou ik zeggen
[ Voor 40% gewijzigd door MarcyDarcy op 15-04-2004 11:26 ]
Verwijderd
Je moet die jongen niet op van die vervelende ideeen brengen, pv-erT, anders stuur ik Rollerjooster en PeterJ achter je aan