[JS] ID en Text van xTree-item gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:11

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
Ik ben aan het experimenteren met de xTree. Het is een folder tree, met dezelfde werking als Windows Explorer.
Nu wil ik graag zowel de ID als de Text property van een geselecteerd item doorgeven. Dit is geen probleem met de Text property, maar ik weet niet hoe ik achter het ID (dus het JavaScript object) kan komen.

Hier is een voorbeeld van hoe een item wordt aangemaakt:
JavaScript:
1
2
var myVar = new WebFXTreeItem('itemText');
tree.add(myVar);

En nu wil ik dus heel graag het JavaScript object myVar weten!

Met de volgende code krijg ik eenvoudig de text van het item:
JavaScript:
1
tree.getSelected().text

Jammer genoeg geeft de volgende code niet het gewenste resultaat. Met deze code krijg ik namelijk het ID van het gegenereerde HTML object...en niet van het JavaScript object.
JavaScript:
1
tree.getSelected().id

In hun API staat iets over de webFXTreeHandler.all collection, maar ik weet niet precies wat ik er mee kan en of het uberhaupt wel van toepassing is. Ik heb de indruk dat het heel simpel is, maar ik zie het niet 8)7

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Jij wilt het Javascript object myVar weten? Wat wil je er van weten dan?

Tip

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 14:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

API is zeer uitgebreid en duidelijk mij betreft.

[/offtopic]
Jullie 2 hebben me weer hoop menselijk parsewerk gegeven })
Complimenten hoor André :D
[/offtopic]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• CaptBiele

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
Andre, ik zou graag gewoon myVar (als string) willen hebben. Bedankt voor je link, ziet er strak uit. Ik zal er eens mee experimenteren en kijken welke makkelijker werkt... Ik heb nog niet naar performance gekeken, ik wil moet hem eerst aan de praat hebben natuurlijk :)

glashio, ik vind niet dat je post iets nuttigs bijdraagt. Als het voor jou zo duidelijk is, dan mag je dat ook met mij delen...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

myVar is een object en die kun je niet als string krijgen, wat misschien wel kan is myVar.text of myVar.id

• CaptBiele

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
ehm wellicht... ik heb er nogal moeite mee. Mijn zelfvertrouwen daalt nog meer...

Maar jouw tree ziet er wel erg flex uit. Vooral de opbouw van de tree lijkt me erg gemakkelijk. Mag ik die tree ook in een commerciele app gebruiken?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Als je ergens iets vandaan haalt, en het werkt niet (of wel en je wilt er iets anders mee) dan gaan wij je daar niet mee helpen. Mail de maker van het script ofzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.