Ik ben aan het experimenteren met de xTree. Het is een folder tree, met dezelfde werking als Windows Explorer.
Nu wil ik graag zowel de ID als de Text property van een geselecteerd item doorgeven. Dit is geen probleem met de Text property, maar ik weet niet hoe ik achter het ID (dus het JavaScript object) kan komen.
Hier is een voorbeeld van hoe een item wordt aangemaakt:
En nu wil ik dus heel graag het JavaScript object myVar weten!
Met de volgende code krijg ik eenvoudig de text van het item:
Jammer genoeg geeft de volgende code niet het gewenste resultaat. Met deze code krijg ik namelijk het ID van het gegenereerde HTML object...en niet van het JavaScript object.
In hun API staat iets over de webFXTreeHandler.all collection, maar ik weet niet precies wat ik er mee kan en of het uberhaupt wel van toepassing is. Ik heb de indruk dat het heel simpel is, maar ik zie het niet
Nu wil ik graag zowel de ID als de Text property van een geselecteerd item doorgeven. Dit is geen probleem met de Text property, maar ik weet niet hoe ik achter het ID (dus het JavaScript object) kan komen.
Hier is een voorbeeld van hoe een item wordt aangemaakt:
JavaScript:
1
2
| var myVar = new WebFXTreeItem('itemText'); tree.add(myVar); |
En nu wil ik dus heel graag het JavaScript object myVar weten!
Met de volgende code krijg ik eenvoudig de text van het item:
JavaScript:
1
| tree.getSelected().text |
Jammer genoeg geeft de volgende code niet het gewenste resultaat. Met deze code krijg ik namelijk het ID van het gegenereerde HTML object...en niet van het JavaScript object.
JavaScript:
1
| tree.getSelected().id |
In hun API staat iets over de webFXTreeHandler.all collection, maar ik weet niet precies wat ik er mee kan en of het uberhaupt wel van toepassing is. Ik heb de indruk dat het heel simpel is, maar ik zie het niet