iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Om het te zien kan je nettraffic gebruiken.
Om het te beperken, heb je het zelfde probleem als ik......
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Verwijderd
En met probleem bedoel je neem ik aan, dat er geen software-matige oplossing is om het verkeer wat in te perken in een LAN-omgeving?mhr-zip schreef op 14 april 2004 @ 01:19:
Om het te zien kan je nettraffic gebruiken.
(ben zelf ook erg geïnteresseerd in iets dergelijks i.v.m. LAN-parties waarbij films enzo worden overgetrokken en DUS je spelletje hapert etc etc)
nettraffic? Is dat in 't Duits?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Daarvoor heb ik thuis een ftp opgezet. Als ik dan wat wil beperken slinger ik gewoon serv-u aan. En in serv-u kan je beter limieten aangeven.Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 01:36:
[...]
En met probleem bedoel je neem ik aan, dat er geen software-matige oplossing is om het verkeer wat in te perken in een LAN-omgeving?
(ben zelf ook erg geïnteresseerd in iets dergelijks i.v.m. LAN-parties waarbij films enzo worden overgetrokken en DUS je spelletje hapert etc etc)
Zoiezo, is via netwerk omgeving niet zo handig, tijdens een lan party volgens mij.
Ik heb dat eens als bugreport ingestuurd en kreeg vervolgens als antwoord dat het verkeer van de standaard Windows shares bewust niet werden meegeteld. Volgens mij vanwege een of andere technische reden.
Ow, ik bedenk me nu op eens wat.
Misschien moet je eens naar www.bandwidthcontroller.com kijken.
Bandwidthcontroller kan niet per aplicatie limiten, maar wel per ip of poort.
Misschien moet je eens naar www.bandwidthcontroller.com kijken.
Bandwidthcontroller kan niet per aplicatie limiten, maar wel per ip of poort.
Je zou een extra IP adres toe kunnen voegen voor LAN doeleinden. Je kunt dan met netlimiter dit opgeven als lokaal IP, en het andere als internet IP.
gebruik gewoon FTP of een ander programma om bestanden over je netwerk te sturen.
NL telt idd de standaard windows processen (svchost) niet mee
NL telt idd de standaard windows processen (svchost) niet mee
Pagina: 1