Ik heb nu sinds een tijdje een Club3D Radeon 9700 met waterkoeling. Dit werkt perfect en eigenlijk niks over te klagen... Maar ja,.. de waterkoeling moest eruit en toen had ik besloten dat het tijd werd voor een Arctic Cooler VGA Sliencer. Deze heb ik dan ook geinstalleerd volgens procedure en toen ik de kaart in het AGP slot stopte en de PC startte (Epox 8RDA+ moederbord) gaf de postcode '25' aan. Nergens in de manual wordt hierover gesproken maar op een ander forum vond ik iets over initialisatie van de AGP/PCI kaarten.
De Pc startte prima op met een PCI VGA kaart dus ik vreesde al voor een dode kaart. De hele operatie ongedaan gemaakt en de originele koeler erop geplaatst, maar het moederbord blijft de code '25' aangeven.
Moet ik hieruit concluderen dat mijn kaart dood is ? (Ik heb de koeler wel goed aangeschroefd, maar geen gekraak gehoord ofzo) of is er nog iets anders dat ik kan proberen ? De kaart heb ik al op een ander mobo geprobeerd, maar ook daarop werkte hij ook niet meer.
Specs :
Club3d Radeon 9700 OEM
Epox 8RDA+ en ECS L7S7A2
2x 512 MB DDR RAM PC3200
Arctic Cooling VGA Silencer/WC koeler/originele lawaai koeler
De Pc startte prima op met een PCI VGA kaart dus ik vreesde al voor een dode kaart. De hele operatie ongedaan gemaakt en de originele koeler erop geplaatst, maar het moederbord blijft de code '25' aangeven.
Moet ik hieruit concluderen dat mijn kaart dood is ? (Ik heb de koeler wel goed aangeschroefd, maar geen gekraak gehoord ofzo) of is er nog iets anders dat ik kan proberen ? De kaart heb ik al op een ander mobo geprobeerd, maar ook daarop werkte hij ook niet meer.
Specs :
Club3d Radeon 9700 OEM
Epox 8RDA+ en ECS L7S7A2
2x 512 MB DDR RAM PC3200
Arctic Cooling VGA Silencer/WC koeler/originele lawaai koeler
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64