Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

UV vloeistof blauw gezocht voor een waterkoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog een winkel waar ik tegen normale verzendkosten UV vloeistof blauw voor een waterkoeling kan scoren.

Deze ken ik al:
www.freezinghardware.nl
www.perfect-systems.nl
www.tweakstore.net

Verwijderd

zijn die dan zo hoog? :?

Verwijderd

/\ wat is dat nou weer voor een post...

bij perfect systems moet je ff uitkijken..het spul staat op rood, bij hen betekent dat dat je heeeeeel lang moet wachten.. en tweakstore is geloof ik ook niet helemaal lekker bezig qua bestellingen afhandelen. freezinghardware heb ik geen ervaring mee

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik wel. Als ik voor een flesje van 8 euro nog eens 7,50 euro aan verzendkosten moet betalen, krijg ik mijn bedenkingen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
je kan het vast ook wel afhalen

maar je zit altijd aan die prijzen vast. Pakket verzending kost los al 5.50 en zij maken er ook nog kosten over. Dus veel lager zal je ze niet vinden. Kan je beter wachten tot je meer dingen moet bestellen

• Erikjuuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Freezinghardware leverd gewoon goed zoals het hoort. (Wel duur overigens, niet in vergelijking met andere winkels misschien, maar wel als je weet wat de inkoopsprijzen zijn!)

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:54

McFizban

Hackito ergo sum.

Als je per se blauw wilt en een beetje wil expirimenteren kun je ook vloeibaar wasmiddel gebruiken of de vulling van een blauwe tekstmarker uitpersen.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

McFizban schreef op 14 april 2004 @ 17:34:
Als je per se blauw wilt en een beetje wil expirimenteren kun je ook vloeibaar wasmiddel gebruiken of de vulling van een blauwe tekstmarker uitpersen.
idd, koop gewoon een text marker. Met dat standaard spul naaien ze je gewoon een oor aan :( (maar wasmiddel zou ik niet proberen ;) )

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ik heb laatst nog alle kleuren besteld van tweakstore :)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.76/rebels/uploadz/3.jpg

maargoed, verder nutteloos topic B)

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 22:51
Je kunt uv reactive vloeistof ook zelf maken. :)

Ik citeer Kaasie even:
wij nemen:

2x gele markeerstift (of groen/blauw wat je maar wilt)

Daar uit haal je de stiften (buisje met wol+kleurstof) dit knip je in zeer kleine stukjes en stop je vervolgens in een halfglaasje demi water. Zorg er voor dat zo veel mogelijk water wordt opgezogen door de stiften. Vervolgens neem je de kleine stukjes en pers je al het water+kleurstof uit de stukjes stift.

Dit kleurstof water gooi je vervolgens nog een keer door een koffiefilter zodat eventuele stukjes stift+stof/prut uit je water gaat.

Daarna heb je een zeer geconcentreerde UV vloeistof. Gooi van deze vloeistof een klein beetje in je wc en je water krijgt een mooie gele/groene kleur wanneer je een uvlamp in de buurt hebt.

Je slangen worden niet aangetast, ze krijgen ook geen kleur. Dus wanneer je het water uit je wc haalt zullen alle onderdelen nog gewoon schoon zijn.

Verwijderd

Daarna heb je een zeer geconcentreerde UV vloeistof. Gooi van deze vloeistof een klein beetje in je wc en je water krijgt een mooie gele/groene kleur wanneer je een uvlamp in de buurt hebt.
/offtopic :+ wat moet ik op de wc nou met een UV lamp :P

maar waarom bestel je anders niet met meer man ?? of nog wat andere meuk bestellen ??

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
Hier hebben ze ook wel wat :) 2 merken zelf :Y)
http://www.ct-systemen.nl/index.php?cPath=21_149_191

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:31

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Die geel groene kleur in de wc kan ook op een andere manier ;)

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Geel snap ik, maar groen?
Moet je wel echt een of andere zeldzame ziekte hebben. :9

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:38

KnOeFz

no comment...

of heeeel erg verkouden :+

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02

World Citizen

FreeReef.nl

Ehhh koelvloeist of??? :X

FreeReef.nl

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Imho is 7,50 een heel redelijke prijs voor het verpakken en verzenden. Dat die vloeistof maar 8,- kost heeft daar verder niets mee te maken.

Kwestie van gewoon accepteren of een alternatief kiezen waarbij je zelf wat meer moeite doet (zelf maken danwel afhalen).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.