Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Het schijnt dat er ook van die kleine orbjes van een ander merk zijn rond de 27 piek. Is mij van de week voorbij gekomen.
Ik
ThermalTake was zo aardig er een op te sturen (die nog steeds niet heb gereviewd)
Ik heb hem op een G4090 zitten. Hij koelt beter als de standaard heatsink met 4cm fan der opgeplakt (scheelt iets van 10graden weet temps nie uit me hoofd). En hij ziet der kwel uit
Als je dus een andere fan op je gpu of je chipset wilt en je hebt een raampje in je kasr zou ik hem nemen hij is echt kewl.. Ook erg makkelijk te monteren.. oude er af halen door ff videokaart 10min in de diepvries
ThermalTake was zo aardig er een op te sturen (die nog steeds niet heb gereviewd)
Ik heb hem op een G4090 zitten. Hij koelt beter als de standaard heatsink met 4cm fan der opgeplakt (scheelt iets van 10graden weet temps nie uit me hoofd). En hij ziet der kwel uit
Als je dus een andere fan op je gpu of je chipset wilt en je hebt een raampje in je kasr zou ik hem nemen hij is echt kewl.. Ook erg makkelijk te monteren.. oude er af halen door ff videokaart 10min in de diepvries
Mycom verkoopt nu ook Orbs, dus ik had ff gemaild of ze de Blue ook hadden, maar die hadden ze nog niet, komt misschien wel... Ik heb hem zelf 1,5 maand geleden bij de oc-shop besteld, maar dat schiet niet echt op....:Z
Insanus sum
ah als je voor 12-12-2000 besteld hebt krijg je in elk geval 10% korting op die termaltake producten
)
ik w8 ook nog steeds op 2 blue-orbs
waar krijg je korting??Op maandag 18 december 2000 13:31 schreef BruT@LysT het volgende:
ah als je voor 12-12-2000 besteld hebt krijg je in elk geval 10% korting op die termaltake producten)
laat maar
oc shop
De levering van de Orbs verloopt erg moeizaam. Om alle personen die een ThermalTake produkt (Golden, Blue, Chrome Orb) in bestelling hebben staan tegemoet te komen, zullen wij 10% korting hierop geven. Dit geld alleen voor de bestellingen tot en met 12-12-2000. Alle personen die een back-order hebben openstaan zullen dit ook per mail bevestigd krijgen.
Zo'n mailtje heb ik dus ook gehad... Ik wacht ook al een behoorlijke tijd op mijn Blue Orbjes. Op mijn Chrome Orb ook een hele poos mogen wachten, terwijl de Fop38 besteld bij Narwal er binnen 3 dagen was. Ik bestel voorlopig niks meer bij OC-shop, service is prima, maar bestellen duurt me echt veelste lang.
ik heb er maar meteen 2 besteld. 1 voor mij en 1 voor iemand anderz. maareh ik zag dat het stroomconnectortje anders is en dus niet op de videokaart past. is die wel lang genoeg die kabel om het op je mobo te bevestiggen??
ennuh zit er koelpasta bij?
ennuh zit er koelpasta bij?
Pagina: 1