Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modding Gear

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Plaats hier al je goede tips voor gereedschap wat een modder moet hebben (en bijv. waar je het kunt kopen)

mijn tip:
ren naar de lukas klamer en koop een boormachine, een circkelzaag en een decoupeerzaag voor iets van 45 euro!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:20:
Plaats hier al je goede tips voor gereedschap wat een modder moet hebben (en bijv. waar je het kunt kopen)

mijn tip:
ren naar de lukas klamer en koop een boormachine, een circkelzaag en een decoupeerzaag voor iets van 45 euro!!
Stom :( niet iedereen kan daar kopen |:( moet je toch echt een kvk nummer hebben incl lidmaatschap pas.

Maar toch een reply:

Een metaal schaar, te verkrijgen in de electro shops

Afbeeldingslocatie: http://www.velleman.be/images/products/1/small/vtnc.jpg

Zelf gekocht bij Radio Elco.

iets van € 14,95

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:20:

mijn tip:
zo goei koop dan zal het wel rommel zijn denk ik

Verwijderd

En zoiets heb ik dus nog nooit gebruikt...kun je daar echt mee door staal van 1mm dik knippen zonder het allemaal te buigen of de lak gruwelijk te beschadigen ?

nou ja..mijn tip: een popnageltang..daar zet ik altijd mn windows mee vast. ziet er wel lijp uit

offtopic:
ik weet niet of dit topic een lang leven is beschoren

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Mooi topic dit. Ik zie op heel veel foto's van die verneukte uitgedremelde ovale hoekerige fan gaten. Als je dan niet mooi rond kan zagen/vijlen, koop dan even een gatenzaag. En niet zo'n goedkope met 7 maten op één houdertje, maar een fatsoenlijke. Kost een paar tientjes, heb je ook wat.

Verwijderd

Gatenzagen...ook van 120 mm ? en geschikt voor staal natuurlijk ? waar koop ik die ??

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:30
kijk voor het betere electronica gereedschap / meet apparatuur ook eens op 2e hands sites.

Ik heb daar een groot deel van mijn spul vandaan gehaald (een ander groot deel is zelf gebouwd) Ik heb om precies te zijn 1 multimeter nieuw gekocht, en die multimeter gebruik ik haast niet meer nadat ik een hele mooie 2ehands autoranging HP benchtop multimter heb gekocht :)

--Edit --

Nietwaar ik heb er 2 nieuw gekocht ... die andere vond het niet leuk dat ik in de buurt van 10kV ging meten ....

[ Voor 20% gewijzigd door Sine op 13-04-2004 23:35 ]

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:31:
En zoiets heb ik dus nog nooit gebruikt...kun je daar echt mee door staal van 1mm dik knippen zonder het allemaal te buigen of de lak gruwelijk te beschadigen ?

nou ja..mijn tip: een popnageltang..daar zet ik altijd mn windows mee vast. ziet er wel lijp uit

offtopic:
ik weet niet of dit topic een lang leven is beschoren
Die tang is echt super, geloofde er eerst ook niet echt veel van maar na een schotel (Gibertini 80cm) van alluminium te hebben gemod voor de gein wist ik genoeg, dit tooltje werkt echt super voor het modden.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:32:
Gatenzagen...ook van 120 mm ? en geschikt voor staal natuurlijk ? waar koop ik die ??
Gewoon bij de bouwmarkt. Ik heb er mee door 4mm RVS gezaagd. Je hebt ze in heel veel maten, ook 80, 92 en 120mm etc. voor fans. Ze zijn alleen niet super goedkoop, maar een mooier gat kun je niet maken.

[ Voor 11% gewijzigd door TheBorg op 13-04-2004 23:37 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik vind dit nou niet echt nuttig genoeg om een topic over te openen, sorry
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.