Toon posts:

blokkeren uitgaand 06 nummers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er is nog geen duiderlijk andwoord te vinden op mijn vraag.

ik gebruik een Quattrovox III (ISDN), wil 06 nummers uitgaant blokeren.

is dit mogenlijk?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Handleiding quatrovox III

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
staat niks (helemaal doorgenomen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:01 ]

Verwijderd

nope,

maar er zijn wel apparaatjes te koop die dat kunnen, maar die zijn volgens mij niet elcheappo (maar je rekening ook niet denk ik), ow ja ik denk dat die apparaatjes niet geschikt zijn voor isdn.

je kunt wel op een aantal poorten al het uitgaande verkeer blokkeren geloof ik en dan de klipjes van de rj11 afbreken zodat ze geen poorten kunnen verwisselen en dan de telefoons waarop wel naar buiten gebelt mag worden (draadloos) in de kluis.

serieus dit heeft iemand al eens eerder gedaan, iemand kwam er mee op mijn werk

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:04:
nope,

maar er zijn wel apparaatjes te koop die dat kunnen, maar die zijn volgens mij niet elcheappo (maar je rekening ook niet denk ik), ow ja ik denk dat die apparaatjes niet geschikt zijn voor isdn.

je kunt wel op een aantal poorten al het uitgaande verkeer blokkeren geloof ik en dan de klipjes van de rj11 afbreken zodat ze geen poorten kunnen verwisselen en dan de telefoons waarop wel naar buiten gebelt mag worden (draadloos) in de kluis.

serieus dit heeft iemand al eens eerder gedaan, iemand kwam er mee op mijn werk
waar slaat het op dat je 06 niet kan blokeren of laat het dan blokeren bij kpn kan dat wel?

Verwijderd

nee dat kan niet.

stelling: je bent zelf verantwoordelijk voor je belgedrag, aangezien het niet schadelijk is voor kinderen, is kpn niet verplicht om de optie te bieden.

0900 achtige nummers kun je wel laten blokkeren

ps. dit komt geloof ik ook nog een beetje uit de tijd 0611. toen hadden ze een goede reden, maar nu is duidelijk waar het ook om gaat $. (geen slecht idee)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar hier is een broertje wat niet luisterd... dus het moet gebeuren. ik moet een oplossing vinden..

Door Asgard - Saturday 10 May 2003 21:16

Of de carrier preselect op de lijn gebruiken door 0800-1273 te bellen en dat voice respons menu te doorlopen.

snap niet hoe je dan blokeerd

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:11:
nee dat kan niet.

stelling: je bent zelf verantwoordelijk voor je belgedrag, aangezien het niet schadelijk is voor kinderen, is kpn niet verplicht om de optie te bieden.
Bron :?

En wat je stelling betreft: als ik een telefoon neerzet bij een van mijn medewerkers, dan wil ik ook graag bepalen wat ze wel en niet bellen... Meestal regel je dat via je telefooncentrale, maar het kan ook via je openbare aanbieder. :)

UPC en Versatel kunnen het iig, maar bij KPN helaas niet (schande overigens): KPN Site

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

ik denk dat het makkelijker is om het af te leren dan alles te blokkeren, het brengt ook nog wat op, op de lange termijn, ik weet nog wel aan het begin van de breedbandtijd, dat mijn vader toen een firewall had die content tegenhield en alles logde en dat ik dat na een maand kon omzeilen, geen napster blabla en als je thuis komt aan je huiswerk, dat waren me eerste hacks hehehe :)

het heeft niets opgeleverd uiteindelijk... totdat hij mij liet weten waarom niet. ik was toen 14.

ja dan moet je over naar een andere huiscentrale QV5 ondersteund het ook niet eff uit mijn hoofdje

btw de webvox daarvan weet ik zeker van niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu de gigaset voor uitgaant verkeer gebhlokkerd. moet je pincode invoeren. meer kan ik niet doen, hij moet vragen nu als hij wilt bellen met de draadloze

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
heb ook ooit een telefoon laten blokkeren op 06 .. dmv pincode

alle nummers die beginnen met 06 konden niet gebeld worden.. dacht ik

waren die gasten zo slim om te bellen via "0#6" of "#06" etc ... kwam je er gewoon doorheen

heb nooit een goede oplossing kunne vinden

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-05 11:40
Ik weet niet welke gigaset je hebt maar als ik me niet vergis kan je ook een beltegoed oid instellen, althans ik heb dat wel eens gezien in de handleiding van mijn gigaset (classic / 1000?)

Wellicht is dat ook een optie, dan krijgt hij misschien gelijk mee hoe duur het wel niet is?

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
sPENKMAN schreef op 14 april 2004 @ 00:21:
Ik weet niet welke gigaset je hebt maar als ik me niet vergis kan je ook een beltegoed oid instellen, althans ik heb dat wel eens gezien in de handleiding van mijn gigaset (classic / 1000?)

Wellicht is dat ook een optie, dan krijgt hij misschien gelijk mee hoe duur het wel niet is?
gigaset 3000 classic heb ik, en nog wat analoge losse toestellen... maar gaat om die draadloze... die neemt me broertje op ze kamer.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:52

BCC

Trek de gespecificeerde rekening van de KPN van Internet en trek het af van je broertjes zakgeld.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1