[XP] Thief 1 Gold installeren

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Dat lukt dus niet, na de start van setup krijg ik de volgende melding:

This Product cannot be installed on Windows NT due to a MS Direct X (tm) limitation

Boodschap duidelijk, dat zou dus via win 98 of zo moeten. Maar ja, om daarvoor effe heel de computer opnieuw te installeren...
Ik ga ervan uit dat als ik het spel op een andere computer installeer en dan de gamedirectory zip (en op deze computer zet) dat het spel dan wel werkt, maar ik heb ook geen andere computers waar win98 op staat (en ken er ook geeneen)

Is er een manier om dit te omzeilen? De compatibiliteit van de setup instellen laat m alleen maar vastlopen

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 13-04-2004 22:52 ]

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ooit gehoord van de compatibiliteits modus??

rechtermuisklik op setup.exe (of welke bestand het spel dan ook installeerd)
eigenschappen/properties
compatibility en daar eff win 98 aan vinken :)

• Stefke
Dat werkt dus niet.

Hij komt dan na een tijdje hangen wel verder, maar na het accepteren van de overeenkomst krijg ik de melding:

Failed to define the dialog!

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
http://www.google.com/search?q=thief+1+gold+xp

Add. en om nog precieser te zijn:

How do I install Thief on Windows 2000 or Windows XP?
Go to Start, then Run, then type d:\setup.exe -lgntforce, where d:\ is your CDrom/DVDrom drive. (note: that's -lgntforce, lowercase "L". If you're unsure, copy and paste it from here.) This problem arises because Win2K and WinXP are based on the NT kernel, which had DirectX support which was flaky at best. Thief needs DirectX to run, so, when the installer sees the NT kernel, it assumes that the game isn't going to be able to run and quits the installation. The -lgntforce switch tells the installer to ignore the NT kernel and install anyway.

[ Voor 90% gewijzigd door gridfox op 13-04-2004 23:07 ]

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• Stefke
Zo ver was ik inmiddels ook, maar ook daarmee lukt het niet. Als ik de setup gewoon in de standaard comp. modus zet krijg ik met die switch toch de fout die ik net gaf (die 2e)

En nu weer die 1e :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 13-04-2004 23:21 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Stefke
Ik zal vanavond eerst es een schone image van XP terugzetten, dat is bijna geen werk, misschien werkt het dan wel
Pagina: 1