Ati 9800SE TV tuner

Pagina: 1
Acties:

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoi, Ik heb ut volgende probleem(pje?)
Ik heb een 9800SE (met omega drivers @ 9800PRO :D)
dit is een AIW met tv tuner, nu heb ik een nieuwe windows install gedaan en mis nu ut tabblad TV-Tuner bij de instellingen van de TV (heb dit de eerste keer ook gehad maar ik kan de oplossing nu nergens meer vinden!)
Hoe krijg ik dat tabblad terug...? het heeft eerder gewerkt dus zit iets softwarematigs fout.

verder heb ik ook dat elke keer als ik boot dat ATi de map opent waar alle ATi shit in staat geinstalleerd. Hoe krijg ik die weg? (hier heb ik nog niet naar gezocht in de search, maar was nu toch bezig en tweakers zijn lui :P) andere heb ik wel naar gezocht....

Alvast bedankt voor de hulp 8)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Over de map van Ati dat opstart, heb je niets in je opstartlijst ervan in msconfig ofzo?
Bij welke drivers had je die tabblad en welke drivers heb je nu?

• Wabs
  • Niet online
Nee niks in opstarten of MS config, daas ut vage :S:S als ik de drivers uninstall (van multimediacenter) dan is ut weer weg, was met 8.9 zo en met 9.0 nu weer...!?

verder over de drivers voor die tuner, heb de zelfde als toen, alleen nu een nieuwere Multimedia center maar met de oudere werkte het ook niet (al geprobeerd). Ik denk dat ik iets in de volgorde van de installatie fout heb gedaan of zo maar na 4 keer anders proberen werd het lichtelijk irritant en ben er dus nog niet uit.

• -JB-
  • Laatst online: 12-08 07:10
Dit pribleem heb ik ook! iemand die kan helpen????

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L