Toon posts:

Anti virus / Anti Trojan en msconfig sluiten auto af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okeej allereerst gebruik ik hier Windows XP op mijn servertje.
Nu ben ik laatst door mijn provider aangesproken dat er hack pogingen vanaf mijn account zijn gedaan en sommige waarschijnlijk succesvol?!?.. Ik dus gelijk op deze pc SpybotS&D en NAV2004 NIS2004 en The Cleaner geinstalleerd en de cleaner vondt een trojan genaamd "radlight". Die eraf gegooid en mijn provider opgebelt het is gefixed..

Nu denk ik.. Laat ik al die shit ook maar even op mijn server installen.. Zo gezegd zo gedaan.. maar nu Sluit hij dus automatisch de programma's (behalve SpybotS&D) af. Ook naar run en "msconfig" sluit automatisch af.. Ik heb in de 4 seconden wel alle dingen in autoboot kunnen unchecken, maar het werkt nog steeds niet na reboot en die progs sluiten nog steeds vanzelf af...

Ik heb echt geen idee wat nu te doen :/ Anyone? Help!

Thanks alvast :)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Tis meer dan duidelijk dat je bent geinfecteerd met een virus. Installeer een kaspersky trial update deze en laat dan je bak compleet scannen. Vermoed dan dat het één en ander boven water zal komen.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
En post ook eens de HijackThis log van deze PC. Je kan ook altijd de PC online laten scannen op virussen.