[NAV2004] Windows start niet meer na installatie

Pagina: 1
Acties:

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik wilde norton antivirus 2004 op een laptop installeren. Tijdens de installatie bleef de computer hangen en was er een reboot nodig. De installatie is dus niet afgemaakt. Ik wilde de computer op nieuwe opstarten maar nu starte windows niet meer.

De computer blijft nu hangen bij het opstarten, ik krijg nog wel de achtergrond en een cursor die kan bewegen verder gebeurt er niks.

Wel kan ik in de veilige modus gewoon opstarten. Ik wilde daar NAV2004 verwijderen, maar hij staat er niet bij. Wel staat er Liveupdat bij.

Kan iemand mij hiermee helpen?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal geprobeerd en onderzocht?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

EDIT -- Excuse me, ging iets goed fout hier....

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 22:13 ]

• MrDirk
Zoiezo gegoogled en de search gebruikt en zoals ik al zei, geprobeerd via de veilige modus NAV te verwijderen, wat allen geen resultaat opleverde.

Ook heb ik nog geprobeerd op te starten met "opstarten met laatst opgeslagen werkende isntallingen" (zoiets).

Verwijderd

Op de site van symantec staat een removal tool,,, ff downen en runnen in veilige modus... en klaar is klara

• MrDirk
Ga ik meteen proberen, bedankt rebo.

Verwijderd

Voor mij een bekend probleem:

Wanneer de removal tool niet werkt (wat ik mij niet kan voorstellen) alle NAV-stuff handmatig verwijderen (ook uit reg). Dan dient het weer te werken.

• MrDirk
Sorry hoor, maar ik kan de removal tool echt niet vinden. Kan iemand me vertellen waar hij precies staat?

Verwijderd

Kijk hier eens: http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Vanuit hier moet je verder kunnen komen, het is vaak wat onoverzichtelijk bij Symantec om het juiste startpunt te vinden...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 22:25 ]

• MrDirk
ah kijk, ik had deze wel gevonden maar het bestand heet Rnav2003.exe. Dus dacht dat ik het programma van NAV2003 te pakken had. Maar werkt dus ook voor 2004. Goed, ik ga het proberen. Ben ik wel ff mee bezig denk ik :)

Verwijderd

Nope is in een Bundy WIP gebeurt... :7

Verwijderd

Heb je van te voren de pre-setup virus scan gedaan?

• MrDirk
Nee ik heb van de voren geen pre-scan gedaan.

• MrDirk
Ah, ik heb alle stappen uitgevoerd en inderdaad, windows start weer gewoon op :) Maar ik ben hardleers en ga hem gewoon weer proberen te installeren hehe :)

Verwijderd

Laat het ons maar weten, overigens heb na herinstalltie ook geen problemen gehad, Ben alleen iets voorzichtiger geworden met een installatie van NAV. Eerst het systeem maar opnieuw starten, dan verder geen applicaties runnen en gelijk NAV install beginnen. Zolang ik deze procedure aanhoudt heb ik nooit geen problemen meer gehad..
Kan toeval zijn natuurlijk.
Pagina: 1