Toon posts:

HP h1940 internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik heb de HP IPAQ Pocket PC h1940 maar ik kom niet op internet. De verbinding wil ik graag opzetten door Bluetooth..

Ik weet wel waar je de verbinding kan opstellen, maar dan moet ik een inbel nummer aangeven terwijl ik gebruik maak van kabel internet.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je zal toch iets moeten hebben naar waar je verbinding gaat :)
Want je kan natuurlijk geen verbinding maken met je modem zo rechtsstreeks. je moet denk ik een BT verbinding maken met je computer, en daar je internet verbinding delen in mijn ogen.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 11:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je hebt nu staan dat je een internetverbinding over bluetooth hebt. Je palmtop verwacht dan een modem, of een mobiele telefoon. Stel hem in dat je een netwerkverbinding hebt over bluetooth, en als het goed is zou hij het dan wel goed moeten doen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn netwerkomgeving aangegeven dat mijn bluetooth zender het IP adres 192.168.10.1 heeft, dus ik stel mijn PDA in op 192.168.10.2... maar geen resultaat.

Ik snap echt niet wat ik fout doe..

Verwijderd

Topicstarter
Owjah, als ik verbinding wil maken met Internet zegt hij:

"Unable to initiate the bluetooth connection (Error code: 0x81000196)."

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:05:
Owjah, als ik verbinding wil maken met Internet zegt hij:

"Unable to initiate the bluetooth connection (Error code: 0x81000196)."
Met welk apperaat probeer je nu verbinding te maken :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn PC die voorzien is van internet een USB Bluetooth adapter zitten. Ik kan bestanden van mijn PC zien, maar nog geen internet verbinding maken.

Ik probeer nu dus met mijn PDA verbinding te maken naar die USB adapter...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel flippen, ik heb LAN verbinding aangemaakt, maar iedere keer komt die error direct opzetten.. ik kan wel gewoon spullen van mijn PC halen, maar daarna houd het gewoon op lijkt wel.

De bluetooth adapter werkt perfect, ik kan gewoon alles... :/
Pagina: 1