Ik probeer een project wat ik heb, waarvan de losse delen zijn gemaakt in AfterEffects, en het geheel gecomposeerd in Premiere (en de temps hiertussen ivm verhouding kwaliteit <-> schijfruimtegebruik in XviD formaat), klaar te maken om op DVD te fikken. Nu heb ik al een donkerbruin vermoeden dat ik de fout inga met m'n resolutie, maar dat valt nog te re-renderen of te croppen, zit namelijk op 768x432 (widescreen). Het hoeft niet persé een anamorphic DVD te worden, daar maak ik me dus niet echt druk om (pixel aspect ratios enzo).
Wat ik graag wil, is vanuit Premiere, of desnoods AfterEffects, renderen naar MPEG-2. Echter ik kan nergens een mogelijkheid vinden om makkelijk naar MPEG-2 uit te voeren
Zit hier standaard geen codec voor bij? Zo nee, is hier snel een gratis alternatief voor te vinden, wat Nero zal snappen om een DVD van te fikken?
* HunterPro heeft hier een beetje haast bij, anders wordt het morgen met een PC slepen om een stuk video te laten zien... toch lastiger dan een DVD-schijfje meenemen
Wat ik graag wil, is vanuit Premiere, of desnoods AfterEffects, renderen naar MPEG-2. Echter ik kan nergens een mogelijkheid vinden om makkelijk naar MPEG-2 uit te voeren
* HunterPro heeft hier een beetje haast bij, anders wordt het morgen met een PC slepen om een stuk video te laten zien... toch lastiger dan een DVD-schijfje meenemen
[ Voor 3% gewijzigd door HunterPro op 13-04-2004 21:42 ]