Beste mensen,
Mijn probleem is al volgt. Na een schone installatie van windows 2000 werkt mijn dvd-speler niet goed meer (helaas kwam ik dit pas na een aantal weken te weten.. anders had ik gelijk alles opnieuw kunnen installeren). Telkens als ik een dvd in de speler stop (origineel regio 2) leest deze heel lang maar kan niets lezen. Hij geeft geen foutmelding maar kan gewoon uiteindelijk geen cd vinden.
Mijn systeem:
Windows 2000 Pro SP4 met alle laatste updates e.d.
Pentium IV 2,66 Ghz
Aopen AX4PER moederbord
AOpen DVD1648/LKY
PlexWriter 48/24/48A
... de rest lijkt met niet echt van belang ...
Software:
Intel Application Accelerator
Intel(R) Chipset Software Installation Utility
Nog even een screenshotje van mijn IDE configuratie:

Apparaatbeheer:

Wie kan mij helpen??
Ik heb ahead nero burning rom al geuninstalled voor de zekerheid.. ook heb ik de IDE controllers verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Ik gebruik verder PowerDVD 5, maar die kan geen cd vinden in de juiste drive.
Mijn probleem is al volgt. Na een schone installatie van windows 2000 werkt mijn dvd-speler niet goed meer (helaas kwam ik dit pas na een aantal weken te weten.. anders had ik gelijk alles opnieuw kunnen installeren). Telkens als ik een dvd in de speler stop (origineel regio 2) leest deze heel lang maar kan niets lezen. Hij geeft geen foutmelding maar kan gewoon uiteindelijk geen cd vinden.
Mijn systeem:
Windows 2000 Pro SP4 met alle laatste updates e.d.
Pentium IV 2,66 Ghz
Aopen AX4PER moederbord
AOpen DVD1648/LKY
PlexWriter 48/24/48A
... de rest lijkt met niet echt van belang ...
Software:
Intel Application Accelerator
Intel(R) Chipset Software Installation Utility
Nog even een screenshotje van mijn IDE configuratie:

Apparaatbeheer:

Wie kan mij helpen??
Ik heb ahead nero burning rom al geuninstalled voor de zekerheid.. ook heb ik de IDE controllers verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Ik gebruik verder PowerDVD 5, maar die kan geen cd vinden in de juiste drive.