Maybee we are alone... After all.
Beetje weinig stats..
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
een beetje niets? Hallo lezen jullie wel?
Verder weinig info en meestal geldt de regel; als het niet op Aspenleaf staat...bestaat het niet
Dat lijkt me niet niets hoor"The plan is to run the program on a zillion machines for a month and combine the results. All you have to do is run it and when the deadline arrives, email me a compressed file of the cache directory. So email me here and I'll send you the zip file. The deadline will be June 1st 2004.
Verder weinig info en meestal geldt de regel; als het niet op Aspenleaf staat...bestaat het niet
Dat is alles? Van 100 maanden per Sparc rekenwerk?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Wel een mooi plaatje
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Geen idee, wat maakt ut uit ... mooi plaatje
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Volgens mij is het een flipperkast op XP
\TP51/
virtueel knikkeren
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Iets doet mij vermoeden dat men niet zo enthousiast is over dit kunstwerk als nieuw project
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
mag ik jullie er aan herinneren dat er ook nog zoiets als Find a Drug bestaat binnen DPC en daar horen wij dus al maaaanden niets meer over.. ons team doet buiten DPC aan Find a Drug omdat er hier dus geen stats van komen maar als die er wel komen denken wij erover om dan DPC te joinen
Verwijderd
Eigenlijk is het wel een knap plaatje. Er zit softfocus in, dispersion (breken van licht in kleuren van de regenboog), reflectie... Ik denk IMNO dat dit een render-plaatje is dat echt wel tjokvol met realistische lichtspelletjes zit. En DAN is het wel te waarderen (als je weet hoe knap de scene in elkaar zit) en DAN is het ook wel een enorme kluif rekenwerk...
(ik piel veel met POVRay en MacMegaPOV...)
(ik piel veel met POVRay en MacMegaPOV...)
Pagina: 1