Toon posts:

HDD naar de eeuwige jachtvelden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IBM hdd (20.4gb, 7200rpm, ata66) die volgens mij een probleempje heeft:
Soms gaat vanzelf de HDD led aan, dan gaat hij "tikken" (van die geluiden alsof de kop tegen de behuizing aanslaat) en even later hangt mijn hele systeem zo vast dat zelfs de mousepointer niet meer over het beeld te bewegen is....
Is mijn HDD naar de klote of kan het toch wat anders zijn?

Verwijderd

Als het een tikkende kop is dan is dat meestal het begin van het eind :'(
Probeer nog ff al je achtergrond programma's uit te zetten, mischien dat die de schijf vaag aansturen... backup je data maar alvast want waarschijlijk gaat ie dood :(

Verwijderd

Topicstarter
Kutzooi dan ga ik vandaag nog maar ff snel een doosje cdrz halen om al mijn data op te slaan :(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En meteen op hun homepage kijken hoe het zit met de garantiebepalingen!!!! Het bleek dus dat ik 1,5 jaar een kapotte seagate nog terug kon sturen......

Verwijderd

Topicstarter
Ik hang momenteel met IBM HDD-support aan de foon (nouja sta al een half uur in de wacht verdomme)...........

Ik las net je topic over je verkoold IC'tje!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-05 11:49
Meer info op: http://www.storage.ibm.com/warranty/

Kun je gewoon een RMA nummer aanvragen, drive opsturen en je zou een nieuwe moeten krijgen. Nieuwe garantieafhandeling van IBM. Hoeft dus niet meer voor die brakke telefonische support :)

(laat ff weten nog wat ze zeiden aan de telefoon)

De mijne is ook net doodgegaan. Ook een 20 Gb IBM, 7200 rpm (DPTA 372050)

Verwijderd

Topicstarter
Ze zeiden nix aan de foon, na anderhalf uur heb ik de moed opgegeven (ze werken tot 17:00 en om 17:15 heb ik de haak erop geknald!)....

Stelletje achterlijken :(
Pagina: 1