Toon posts:

[2000]Open weblink vanuit Outlook in nieuw window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over iets waar ik me al een tijd mateloos aan irriteer. Op mijn werk gebruik ik Windows 2000 met Outlook en ontvang ik regelmatig emails met een link erin. Als ik op deze link klik opent deze altijd in een bestaand internet explorer window (tenzij ik er geen open heb).

Omdat ik nogal veel gebruik maak van webapplicaties vind ik dit behoorlijk irritant want dan moet ik weer opnieuw inloggen en zo en ik heb niet voor niets deze applicaties open staan. Vaak probeer ik het te voorkomen om een nieuw ie window te openen, maar vaak vergeet ik het.

Ik ben al aan het zoeken geweest voor een instelling waarbij een weblink in een nieuw window opent vanuit een emailtje in Outlook maar die heb ik nog niet gevonden.
Ik heb oa gekeken onder Tools>Options en Tools>Customize maar hier vind ik niets (of ik kijk eroverheen).

Mijn vraag is dus bestaat er uberhaupt zo'n instelling en zo ja hoe doe ik dat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In Iexplorer: Tools -> Options -> Advanced -> Reuse windows for launching shortcuts uitzetten :)

Verder - vragen over IE horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de verplaatsing, ben nog nieuw hier.

Waar ik al bang voor was is dat de setting wel aanwezig is maar dat die gelocked is. Ik heb namelijk geen tab advanced (wel Other>advanced maar daar staat het niet) waarschijnlijk omdat ik op een locked environment werk (waar je niks mag installeren).