Voor mijn nieuwe projectje ben ik bezig om een Phase Change waterchiller te maken van een oude vriezer zoals al een aantal keren beschreven is hier op GoT... niks nieuws onder de zon dus...
Wat volgensmij wel nieuw is is echter dat ik het gekoelde water nog over een peltier (226 Watt) heen ga proberen te laten lopen...
Door te zoeken op een aantal gegevens op de compressor ben ik uitgekomen op de volgende PDF file: Danfoss compressor
Nu mijn vragen:
• Is zoeits al eerder geprobeerd?
• Wat is de watertempratuur die ik kan gaan verwachten?
• Wat voor tempratuur kan ik verwachten op de proc?
• Kan een peltier dit aan?? Gekoeld water eroverheen?
• Hebben er mensen nog meer tips?
• Kan de pomp die ik heb (Eheim 1250) de tempratuur van het water aan als ik deze als dompelpomp gebruik?
Als er mensen zijn die pics van de compressor en zijn labels willen zien dan zal ik deze nog even in een post gooien maar volgensmij moet ik met de informatie die ik gegeven heb wel een aardig antwoord kunnen krijgen
Wat volgensmij wel nieuw is is echter dat ik het gekoelde water nog over een peltier (226 Watt) heen ga proberen te laten lopen...
Door te zoeken op een aantal gegevens op de compressor ben ik uitgekomen op de volgende PDF file: Danfoss compressor
Nu mijn vragen:
• Is zoeits al eerder geprobeerd?
• Wat is de watertempratuur die ik kan gaan verwachten?
• Wat voor tempratuur kan ik verwachten op de proc?
• Kan een peltier dit aan?? Gekoeld water eroverheen?
• Hebben er mensen nog meer tips?
• Kan de pomp die ik heb (Eheim 1250) de tempratuur van het water aan als ik deze als dompelpomp gebruik?
Als er mensen zijn die pics van de compressor en zijn labels willen zien dan zal ik deze nog even in een post gooien maar volgensmij moet ik met de informatie die ik gegeven heb wel een aardig antwoord kunnen krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door Apen-nootjes op 13-04-2004 19:55 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate