Toon posts:

ISO fikken

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus SuSE Linux 6.3 ISO gedownload, en nu wil ik die op een ceedeetje fikken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen, want ik kom er niet uit. Ik gebruik Nero maar heb ook Adaptec Easy CD Creator mocht het met Nero niet lukken...

Verwijderd

Met CDRwin van Goldenhawk (www.goldenhawk.com) kan je iso en bin files burnen.

Het kan ook zo zijn dat je de (opgedeelde) iso/bin-file effe moet unpakken met winrar...

(als dat zo is heb je waarschijnlijk .001 .002 enz extensies)

LaterZ

Verwijderd

voor .iso files kun je het beste discjuggler gebruiken. Beregoed programma overigens, en zeer klein (2,5 mb of zo). Zie www.padus.com voor de trial-version. (Of je kan natuurlijk op www.hierstondeenillegalelink.com voor de compleet werkende illegale versie kijken ;) )

Verwijderd

Gewoon NERO gebruiken, laadt die ISO maar eens in, zie je zo dat het kan. NERO ziet 'm als foreign image. En brandt perfect!

Verwijderd

sorry voor die link, wist niet dat die illegaal was. Is dat overigens zo? volgens mij is het niet meer dan een zoekmachine (waarmee je welliswaar iets illegaals kan zoeken)...............

Verwijderd

Topicstarter
O je bedoelt astalavista? hehehe...

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ow naja foute link dan :)

Verwijderd

Ik heb heeeel vaak (kost me eigenlijk teveel CD's) dat als ik een .bin brand, alles goed gaat (Nero/CDR-Win maakt niet uit), maar als ik dan de CD ga lezen staan er GEEN files op! Wel een data-track van xxx MB, maar gewoon geen files. Spullen: Teac CD-R56S met Win 98 SE (nieuwste versies van brandsoftware geprobeerd) en branden op 6x.
Iemand een idee? Dit is k*t...

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Dan doe je het volgens mij verkeert.
Je moet wel die file laden en niet een nieuwe iso maken waar die file als file instaat.

Fox

Verwijderd

Ja, ik weet wel hoe het werkt!
Je krijgt zo'n mooie .cue file erbij, die klik je aan en dan gewoon "start". Dat moet toch genoeg zijn?!
Vervolgens gaat alles goed, "Write succesfully" ofzoiets, en voila, geen files erop. De .bin en .cue is goed, dus dat is het ook niet. Alleen op 1 x speed werkt het wel :(

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Met veel geduld lukt het dus wel.

Verwijderd

Fireburner misschien, is IMO wel ff het handigst met ISO's (en CUE's), hij staat
hier

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je een serial gebruikt voor cdrwin die op een blacklist staat dan wordt cdrwin wel geregistreerd maar hij maakt alleen maar cds waar niks opstaat! Dus CDRWIN gewoon effe aanschaffen, is niet zo duur en het is een goed progie
Pagina: 1