Toon posts:

pqmagic 8 kan hdd (fat32) niet unhidden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik PowerQuest Boot Magic 8 heb geinstalleerd op mijn D-schijf, is mijn D schijf onzichtbaar geworden.

nu heb ik geprobeerd om de D-schijf weer zichtbaar te maken via partition magic 8, maar dit lukte niet, heb inmiddels al de search gebruikt maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden.

Verwijderd

Even op een rijtje

PM geeft de schijf wel correct weer?
PM geeft ook correct weer dat de schijf (of partitie) hidden is geworden?
Heb je Boot Magic geprobeerd te verwijderen om te kijken of de schijf dan wel weer beschikbaar is?

ps:Heb alleen gewerkt met PM, ken boot magic verder niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja PM geeft de schijf correct weer en ook dat ie hidden is. ik heb inderdaad geprobeerd om BootMagic te verwijderen, maar mijn D schijf is dus weg en hij gaat er niet af omdat Windows XP dan een error geeft tijdens het voorbereiden van het uninstallen :

Error 1719. The Windows Installer Service could not be accesed. This can occur if you are running Windows in Safe Mode, or if the Windows Installer is not correctly installed. Contact your support personnel for assistance.

Echter werkt Windows Installer correct -> en de service is opgestart.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:22

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Welke OS heb je? en dan post je het 8)7
Zet dat invervolg even in je start post. ;)
En wat voor partitie is D: ?
Als het een primary partition is en die staat op dezelfde schijf als op C:, kan het zijn dat je hem idd niet unhidden kan maken.

Ik neem aan dat Boot magic op een primary partitie wil staan en eerst de partitie primary heeft gemaakt als dat niet zo was.

[ Voor 12% gewijzigd door Vae Victis op 13-04-2004 19:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
D (FAT32) grootte 45 GB Primary
C (NTFS) grootte 20 GB Primary

Partition Magic 8 staat op de zichtbare actieve C-schijf
Boot Magic staat op de D schijf.

-wat zou ik dan eigenlijk moeten doen om de partitie wel zichtbaar te maken?

(zucht hoop echt dat ie 't vandaag nog doet, moet morgen namelijk wat voor m'n examen inleveren wat OOK op m'n D schijf staat...)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 19:42 ]

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 21:05

Madrox

Oh, Pharaoh!

converteren naar een extended partitie en daarin een logisch station maken.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1