Mijn vader heeft zijn domeinnaam verhuisd. Hij kon hem ergens anders namelijk goedkoper laten hosten.
Nu ging ik daarnet de eerste pagina van de vernieuwde website uploaden. Toen zag ik dat er geen map "www" was. Dus ik dacht: ik probeer em wel in de root.
Dat werkt, met 1 klein foutje.
Ik heb mijn stylesheet in de map "css" gestopt.
Als ik de website open in Internet Explorer of Opera werkt alles perfect. Alleen in Mozilla Firefox wordt het hele stylesheet niet toegepast.
Ik heb de volgende lijnen geprobeerd:
Geen van allen werkt in Firefox.
Mijn vraag: Zou dat aan de server liggen of is er toch stiekem een foutje geslopen in het aanroepen van het stylesheet? Of moet ik soms de map van het stylesheet CHMOD-en?
Ik weet (nog) niet helemaal waar het aan ligt, vandaar dat ik het hier post. Als het een netwerk probleem is, moet het misschien naar netwerken.
De site is voor het bedrijf van mijn pa, dus ik zal niet meteen het url spammen.
Nu ging ik daarnet de eerste pagina van de vernieuwde website uploaden. Toen zag ik dat er geen map "www" was. Dus ik dacht: ik probeer em wel in de root.
Dat werkt, met 1 klein foutje.
Ik heb mijn stylesheet in de map "css" gestopt.
Als ik de website open in Internet Explorer of Opera werkt alles perfect. Alleen in Mozilla Firefox wordt het hele stylesheet niet toegepast.
Ik heb de volgende lijnen geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
| <link rel="stylesheet" href="css/style.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="/css/style.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="http://www.site.nl/css/style.css" type="text/css" /> |
Geen van allen werkt in Firefox.
Mijn vraag: Zou dat aan de server liggen of is er toch stiekem een foutje geslopen in het aanroepen van het stylesheet? Of moet ik soms de map van het stylesheet CHMOD-en?
Ik weet (nog) niet helemaal waar het aan ligt, vandaar dat ik het hier post. Als het een netwerk probleem is, moet het misschien naar netwerken.
De site is voor het bedrijf van mijn pa, dus ik zal niet meteen het url spammen.
[ Voor 8% gewijzigd door -Mous- op 13-04-2004 18:50 ]