Toon posts:

[XP] restartende explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd als ik naar mijn partitie ga waar mijn films op staan (wat ook een apparte schijf is btw.) dat mijn explorer na een minuut ofzow de geest geeft en vraagt of hij opnieuw opgestart moet worden. Als je niks doet kun je gewoon doorgaan (tot je iets start, film of txt b.v.) en als je dus zegt OK dan start de explorer opnieuw op.

Dit vindt ik zeer irritant en redelijk kut.

weet iemand misschine wat het zou kunnen zijn??

als je wilt kan ik thuis ff de preciese foutmelding aangeven.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De precieze foutmelding geven is wel heel erg handig ja ;)

Verwijderd

Topicstarter
Windows Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

Blablabla for more info click here:

klikkerde klik en dan kijg je dit:
Error signature:
AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: rmp4.dll
ModVer: 1.10.0.0 Offset: 0001ebcb

to view more technical bullcrap click here

weer geklikked:
En dan krijg je een waslijst van ongeveer 30mb aan tekst (schat ik want ik kan het niet selecteren en opslaan)

Dus helpt dit met mijn probleem???

alvast bednakt

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het lijkt erop dat explorer over ze nek gaat door een videocodec, zoek maar eens op google naar dit bestandje, kan je zien dat er nog veel meer mensen problemen mee hebben of hebben gehad...

Verwijderd

Topicstarter
mijn explorer door de videocodec???? zou in principe kunnen als hij die dingen in miniatuur weergave geeft.

Ik kijk strax thuis wel als ik hem niet op miniatuurweergave zet wat er dan gebeurd (en ook dat kleine begin venster links onder in mijn explorer weglaten) wie weet werkt het, en dan meot ik maar behelpen

Alvast bednakt

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 08:57 ]