Toon posts:

Relaying denied probleem met Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb het volgende probleem.Ik gebruik Outlook 2003 op een splinternieuwe DELL om mijn mail op te halen onder Windows XP. Ondanks dat ik in België woon kan ik perfect via XS4all mijn mail binnenhalen. Als pop heb ik pop.xs4all.nl en als smtp sever smtp.xs4all.nl.

Mijn provider hier is Brutéle. Ik krijg soms (niet altijd) een bericht terug met als afzender systembeheerder met de boodschap:

Relaying denied, authenthicate with your username and password.

Als ik Oulook uitzet en weer opnieuw opstart gaat het prima. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zodat ik net als vroeger op een andere computer in België met dezelfde provider mijn Xs4all mail foutloos kan verzenden!

In ieder geval bedankt!!

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Omdat xs4all relying niet toestaat.
Verander je uitgaande mailserver in degene van je provider waar je verbinding mee maakt en het probleem moet weg zijn.

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 09:22

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

- extra
- e mail account
- bestaande emailaccount weergeven of wijzigen
- wijzigen account (xs4all)
- meer instellingen...
- [tabblad] server voor uitgaande email
- verificatie voor smtp server aanvinken
- gebruikersnaam + pw invullen

ps. dit werkt alleen als xs4all relaying met verificatie toestaat

[ Voor 35% gewijzigd door Master_Egg op 13-04-2004 17:10 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Onder outlook -> services -> internet mail -> properties, kun je het wachtwoord voor je outgoing mail instellen.

Staat dat ingesteld?

Simpeler is om voor uitgaande post smtp.brutele.be in te stellen. En dan kun je nog gewoon post bij xs4all ophalen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 18:04
Het gaat niet altijd fout. Dus misschien de instelling pop before smtp (oid ;) ) aanzetten. Wordt er eerst mail opgehaalt (=authenthicate) en vervolgens verzonden. (wat dan wel mag).

-

Verwijderd

Topicstarter
SysRq schreef op 13 april 2004 @ 17:09:
Het gaat niet altijd fout. Dus misschien de instelling pop before smtp (oid ;) ) aanzetten. Wordt er eerst mail opgehaalt (=authenthicate) en vervolgens verzonden. (wat dan wel mag).
Ik heb de oplossingen nog niet geprobeerd.. Maar hoe stel ik dat in wat je voorsteld pop before smtp?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:04:
[...]

Ik heb de oplossingen nog niet geprobeerd.. Maar hoe stel ik dat in wat je voorsteld pop before smtp?
Dat heeft XS4ALL uitgezet, nu moet je op de SMTP-server met username & password inloggen om te kunnen versturen als je buiten het XS4ALL domein zit.
Bron >:)

[ Voor 13% gewijzigd door RaZ op 13-04-2004 19:16 ]

Ey!! Macarena \o/

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Quote ipv Edit |:(

[ Voor 95% gewijzigd door RaZ op 13-04-2004 19:15 ]

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1