Toon posts:

[UT2004]Spraakherkenning probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he beste mensen,

ik zit met een klein probleempje en heb het niet kunnen vinden in de Startpost en andere forums.
Ik heb een Logitech USB 20 Headset en in Unreal hoor ik er wel gewoon geluid door maar als ik wat wil zeggen dan hoor ik nix meer. Dus ik druk op <F>, het geluid dempt, en ik zeg wat ik zeggen wil, maar het metertje dat je normaal links in beeld krijgt slaat niet uit en ik hoor ook mezelf niet.
Ik heb alle instellingen nagekeken en die staan goed, ik heb
Microsoft Speech SDK5.1.

Kan het aan het USB liggen? :? nee tog cker?

alvast bedankt.

Verwijderd

Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

new topic ipv reply right? ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik neem aan dat de TS zich vergist heeft tussen new topic & post reply. Maar ik verkies een move naar SPV boven een merge in het UT2004 topic omdat het me om een probleem lijkt te gaan.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

UTM

Waarschijnlijk iets niet goed geinstalleerd, of iets niet goed ingesteld (in zowel game en/of Headset proggie) Controleer alles eens goed, en post anders het probleem toch echt in: Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Verwijderd

Spielerij - Problemen & Vragen is juist bedoelt voor vragen, waarom zou het in het grote topic moeten? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had me inderdaad vergist in Reply en New topic... |:(

ik post wel ff in het Unreal topic

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

UTM

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:50:
Spielerij - Problemen & Vragen is juist bedoelt voor vragen, waarom zou het in het grote topic moeten? :)
Omdat het in mijn ogen meer lijkt op een software/hardware matig probleem, dan een Spel probleem :o

[ Voor 3% gewijzigd door UTM op 13-04-2004 17:31 ]

Pagina: 1