De beste Freeware...

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• arjandotorg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2022
Hallo allemaal,

Vandaag had ik dit bericht al eerder gepost, maar doordat ik m'n homepage niet in m'n signature had staan is het verwijderd. Eén en ander is aangepast en ik post 'm dus maar weer opnieuw:

Afgelopen weekend heb ik voor mezelf met het gratis programma URLBase een lijst met mijn favoriete freeware en links gemaakt.
Deze heb ik op m'n homepage gezet.

Ik dacht vanmorgen bij mezelf: Misschien heeft iemand anders er ook wat aan.
Vandaar dat ik jullie even op de hoogte breng.

Veel plezier ermee,

Verwijderd

Ad-aware
Winamp

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Heel hartelijk dank :> (best handige site). Ik zie er alleen het nut er niet van in, om hier nu een topic voor te openen (site staat btw niet in je sig hoor ;))

[ Voor 26% gewijzigd door UTM op 13-04-2004 16:30 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Als er een slotje op is, kan je het evengoed nog in je signature zetten, met de volgende code:[norml][url=blaat]Mijn homepage \o/[/][/]

Signature

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:34

TeeDee

CQB 241

smoryobemag schreef op 13 april 2004 @ 16:28:
Vandaag had ik dit bericht al eerder gepost, maar doordat ik m'n homepage niet in m'n signature had staan is het verwijderd. Eén en ander is aangepast en ik post 'm dus maar weer opnieuw:
Lijkt me niet veel te maken hebben met het feit of je site wel/niet in je sig staat maar goed, eerder dat het topic niet echt zinvol was.
Afgelopen weekend heb ik voor mezelf met het gratis programma URLBase een lijst met mijn favoriete freeware en links gemaakt.
Deze heb ik op m'n homepage gezet.
Over de site: jeetje, kan je niet wat ruimte e.d. tussen de links/verhaaltjes zetten? Na de eerste alinea ben ik afgehaakt, omdat het slecht leesbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door TeeDee op 13-04-2004 16:34 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• arjandotorg
Als er een slotje op is, kan je het evengoed nog in je signature zetten, met de volgende code:[url=blaat]Mijn homepage \o/[/]
Juist, op die manier.
Is nu ook aangepast.

[ Voor 63% gewijzigd door arjandotorg op 13-04-2004 16:38 ]

• arjandotorg
Over de site: jeetje, kan je niet wat ruimte e.d. tussen de links/verhaaltjes zetten? Na de eerste alinea ben ik afgehaakt, omdat het slecht leesbaar is.
Ik heb 'm niet zelf gemaakt, maar dit wordt gewoon gegenereerd door URLBase.
Kan ik dus niet zo gek veel aan veranderen helaas...

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

smoryobemag schreef op 13 april 2004 @ 16:35:
[...]

Ik heb 'm niet zelf gemaakt, maar dit wordt gewoon gegenereerd door URLBase.
Kan ik dus niet zo gek veel aan veranderen helaas...
Je kan toch gewoon in de bron van de site regels open laten door <BR> toe te voegen? En kleur veranderen en lettertypes kan toch ook gewoon ? :?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
jk_warrior schreef op 13 april 2004 @ 16:39:
[...]

Je kan toch gewoon in de bron van de site regels open laten door <BR> toe te voegen? En kleur veranderen en lettertypes kan toch ook gewoon ? :?
^^^ Met stom is

En maak dan meteen sub-pagina's ofzo, want zo'n lange lap tekst leest écht niet fijn. Je bent tweaker of niet. Je opent een topic, dan kun je zulke reacties verwachten ;)

Verder: Welke meerwaarde heeft jouw pagina boven andere freeware overzichten dat je er een topic over opent? Was dat wel nodig?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• arjandotorg
Dat is waar, maar deze pagina is primair bedoeld voor eigen gebruik. Wil dus niet teveel aanpassen, zolang ik er zelf maar gemak van heb. Het is gewoon fijn dat ik alles voor mezelf op een rijtje heb, snappie?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Zijn die ROMS via die link op je site wel legaal?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(Die andere staat trouwens in de trashcan). Oeh, ik heb je net nog gemaild, F5@mailprogsel ;)

Het was zeg maar meer gesloten omdat je er uberhaupt een topic voor opent, terwijl topics voor nieuwe sites niet echt nodig zijn - het zou nogal druk worden als iedereen dat deed. Ons forum is daar niet echt voor gemaakt (cq er zijn te veel mensen met een site). Overigens zou ik even kijken naar Nuttige Windows progs - wat eigenlijk ongeveer hetzelfde probeert als jij, misschien kan je er nog wat uit "jatten" :P (Natuurlijk mag je ook best zaken toevoegen aan dat topic als er wat jou betreft iets mist).

Anyway, nu het in je signature staat, kan iedereen het lezen als je een reactie plaatst in andere topics. Leuk dat je het aan ons deelt maar een topic over een nieuwe website is in Software Algemeen niet nodig wat mij betreft :)

En in de FAQ zetten is ook niet handig, er zijn al heel wat freewaresites. Maar toch heb ik even ctrl-D gedaan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.