Toon posts:

DVD-RW Backup programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor een oom (8> van mij een programma die in 1 druk op de knop
een DVD-RW formatteert en daar een paar geselecteerde mappen op zet.

Nou snap ik dat het kan met Norton Ghost, maar dat kost wat en wil het liefst een oplossing zonder prijskaartje en aan illegale oplossingen doen we ook niet aan dus daarom de vraag,

Weet iemand een oplossing, het moet op een Win98SE machine draaien (Tja XP kan hij niet mee werken vraag mij ook niet waarom :? .)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

SkyStreaker

Move on up!

Aiaiai... Ik ken geen <enkel> proggie die dat allemaal doet in een muisklik of je wil hevig gaan scripten/editten... Is je oom ook tevreden met een wizard, die paar muisklikjes meer? En oei, zonder prijskaartje... Als het goed is, zit er al een stukje software bij de DVD-brander, die heeft meestal wel zogeheten wizards die dat allemaal netjes voor je kan oplossen.

Vertel eens welke software d'r bij zit?

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 13-04-2004 16:14 ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Genie Soft heeft wel wat, maar is helaas ook niet gratis.. Gratis zul je denk ik weinig vinden ..

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

SkyStreaker

Move on up!

Ik weet het vrijwel zeker...

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Verwijderd

Topicstarter
Nou er zit nero burning rom bij maar en die heeft idd een backup optie.... alleen die werkt alleen met cd's en wat er moet worden gebackup't is ongeveer 2.7Gig dus dat is ook geen oplossing helaas..

Nou heb ik een keer een programma gezien die het wel kom en was volgens mij gratis maar weet ik niet zeker... en het formateren van een DVD zou als het moet ook anders kunnen worden opgelost.