Kameraad van mij heeft een een Radeon 9700 Pro 128 Mb DDR, en hij heeft er vandaag een Zalman passieve koeler op gezet (Zalman ZM80C-HP). Maar nadat hij met de nieuwe koeler geboot heeft, deed alles het goed, totdat er ineens vage plekken ( ja hoe uit te leggen ) kwamen. En het werd alleen maar erger, dus meteen pc uit gezet en graka laten afkoelen. Nog een keer geprobeert maar nog steeds die vage plekken ( andere kleuren van pixels etc. over hele grote stukken ).
Zalman koeler eraf gehaald, opnieuw bevestigd, maar nog niet geholpen, ff gecheckt of de core wel werd geraakt en dit was wel het geval. Dus hebben wij uiteindelijk de oude koeling er weer op gezet, maar nog steeds die vage plekken.
Ik heb zelf ook die koeling bij mij ingebouwt en daar werkt het vlekkeloos, dus we hebben hem wel goed erin gebouwt.
Ik heb ook nog een screenshot ervan, alleen hier zie je niet alles op ( let ook ff op de adresbalk etc. )

* kan nog ff duren met plaatje maar ben hem nog ff aan't uploaden.
Zalman koeler eraf gehaald, opnieuw bevestigd, maar nog niet geholpen, ff gecheckt of de core wel werd geraakt en dit was wel het geval. Dus hebben wij uiteindelijk de oude koeling er weer op gezet, maar nog steeds die vage plekken.
Ik heb zelf ook die koeling bij mij ingebouwt en daar werkt het vlekkeloos, dus we hebben hem wel goed erin gebouwt.
Ik heb ook nog een screenshot ervan, alleen hier zie je niet alles op ( let ook ff op de adresbalk etc. )
* kan nog ff duren met plaatje maar ben hem nog ff aan't uploaden.