Dag mede-GoTters 
Ik zit met een probleem. Ik heb een CMS gemaakt, maar nu wil ik vanuit de database een lokaal PHP bestand includen dmv een tag [include:bla.php] ofzo.
Ik dacht dat ik dit ging aanpakken door een eregi_replace met regular expressions te gebruiken, alleen dat dacht ik blijkbaar mis, want ik kom er niet uit.
Dit is wat ik heb aan reg expressions:
Nu geeft hij aan dat mijn regulair expression fout is, kan ik ook wel begrijpen aangezien ik daar geen held in ben
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
Grtz,
Arnoud
//edit: layout fuckup
Ik zit met een probleem. Ik heb een CMS gemaakt, maar nu wil ik vanuit de database een lokaal PHP bestand includen dmv een tag [include:bla.php] ofzo.
Ik dacht dat ik dit ging aanpakken door een eregi_replace met regular expressions te gebruiken, alleen dat dacht ik blijkbaar mis, want ik kom er niet uit.
Dit is wat ik heb aan reg expressions:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| $content = eregi_replace("^[[content:]+[0-9A-Za-z_]+[/.html|/.htm|/.php|/.inc]+[]]$", includeCMSfile(PATH.'\\2\\3'), $content); function includeCMSfile($file){ if(file_exists($file)){ $fp = fopen($file, 'r'); $info = fread($fp, strlen($file)); fclose($fp); return $info; }else{ return FALSE; } } |
Nu geeft hij aan dat mijn regulair expression fout is, kan ik ook wel begrijpen aangezien ik daar geen held in ben
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
Grtz,
Arnoud
//edit: layout fuckup
[ Voor 4% gewijzigd door FunzoneQ! op 13-04-2004 14:40 ]
Bla