Toon posts:

MD-player: Panasonic of toch liever Sony ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Iemand die ervaring heeft met Panasonic MD-players ??? Ik wil een nieuwe gaan kopen, en heb zitten kijken naar een panasonic (weet ff het typenummer niet, maar die ene waarmee ze met 44u gebruik met de oplaadbare batterij speelt) maar weet eigenlijk niet of ie kwalitatief goed is. Iemand ervaring met deze player, of die iets zinnigs kan zeggen over de Panasonic in vergelijking met de Sony ?

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik denk dat je het beste dit topic in het audio forum moet starten...

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ooit inside info..

De MD player is org. van Sony. Hun hebben hun player verkocht..versie 1.4 ofzo.. weet het niet precies meer.. En daar borduren de rest van de company's nu nog op voort.

Sony borduurd nu al verder op versie 2.0 ofzo..

dus tja.. welke zou beter zijn ?

Aan deze post kunnen geen rechten geclaimd worden op eniger wijze :+

Verwijderd

Maar om effe antwoord te geven:

Sony (hebben goede service) heel goede kwaliteit.. gewoon doen!

suc6

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik zou zeggen Sony ja...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Hmmmmm mijn Sony portable is een beetje kapoet (MZR30)...... beetje zonde heb toen eens 700 piek voor dat ding betaald (heeft wel heeeeeeeeel erg veel gedraaid!!).

Maareuh Panasonic weet ik niet hoe ze zijn met MD's. Mijn vriendin heeft wel een discman van Panasonic. Opzich wel een leuk ding alleen de geluidskwaliteit ivm Sony is minder (ja, ook met een Sony hoofdtelefoon hoor je het verschil zeer goed).....

Verwijderd

Sharp heb ik

Verwijderd

Sharp heeft een puik en scherp geluidje (vriend van me heeft daar een porto md van... kix azz!)

Gretz!!!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:09
Ik wou ook voor een Sony gaan, maar in de winkel hebben ze me een Sharp geadviseerd vanwege de betere kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Net ff zitten kijken, Sony heeft ook een nieuwe MD-walkman uitgebracht, de 90. die is wel erg strak met 70 gram, magnesium behuizing en 56u playtime met accu + AA batterij. alleen wel weer een meijer duurder dan de panasonic. hmmmmm lastig :7
Pagina: 1