Toon posts:

[asus] V7100-deluxe combo VR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi.

Ik heb een leuk videokaartje :) de asus V7100-deluxe combo, met VR ondersteuning.
Zit ook een gaaf VR-brilletje bij... hij doet het goed gelukkig tenminste... ik weet dus nog niet of de VR ondersteuning het ook werkelijk doet want ik kan er geen games van vinden...

Ben op verschillende sites geweest, heb asus zelf gebeld en gemaild en die verwijzen me weer leuk door naar de winkels :( .
Ben dus ook in verschillende winkels geweest als dixons, dynabyte en vobis maar die stonden me nogal raar aan te kijken dat ik om Virtual reality spellen kwam vragen.... Volgens hun bestond dat nog geeneens...

Dus vandaar mijn vraag hier... al heb ik geen idee of dit topic nu hier moet of in spielerij...

Dus mijn vraag : Weet iemand hier misschien waar je VR spellen kan halen????

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 15:14
Met zon brilletje kon je (dacht ik) vrijwel alle spellen spelen die direct3d/opengl compatible waren. Je moest alleen wel de optie aanzetten in je drivers zodat je gescheiden kleuren kreeg.

Verwijderd

Zat een klein programmaatje bij iets van 3Deep ofzo. M'n V7700 heeft het ook.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 13:12
VR-spellen???? Daar is die bril niet voor bedoelt. HEt enige wat de bril doet is om en om het linker en rechter kijkglas sluiten. Hierdoor wordt een soort van 3d effect gegenereerd op je beeldscherm (netzoals die brillen met een rood en groen kijkglas) . Hier heb je geen speciale spellen voor nodig. in principe kan je elk spel gebruiken.

<edit> in de GOT search is hier trouwens zat over te vinden. Zoek maar eens op 3d bril en asus....

[ Voor 14% gewijzigd door ChojinZ op 13-04-2004 13:52 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640