Ik zou graag met loginscripts werken - en dan m.b.t Kixtart.
Overal staat dit werkt simpel, lees de handleidingen etc.
Maar ik krijg het maar niet aan de praat.
Heb win2003 server draaien met een XP als client.
Bij de eigenschappen van de gebruiker moet je bij profile - logonscript - kix32 zetten.
Moet ik bij profielpah ook nog wat neerzetten?
En waar moet ik de bestanden van kixtart neerzetten? kan dan in elk willegkeurige gedeelde map?
Of moet dan in de Windows directory?
En waar ik moet ik dan vervolgens de scripts voor de gebruikers neerzetten?
Bedoel in welke map? in de handleiding staan 2 mappen, maar hoe en wat verder snap ik ook nog niet.
Moet ik op de lokale machine ook wat instellen? of puur alles op de server?
Ik weet echt niet meer waar ik nu alles neer moet zetten.
Lukken wil het i.i.g nog niet
Iemand die mij hierbij kan helpen? antwoorden zoals lees de handleiding etc heb ik niet zoveel aan, want daar kom ik niet verder mee.
Misschien dat het domme vragen zijn, maar met de informatie die ik tot nu toe gevonden heb - ook hier op Got, kom ik niet verder mee.
Alvast bedankt
-- als ik eerst maar weet waar ik alles moet plaatsen, de rest zie ik dan wel weer--
Overal staat dit werkt simpel, lees de handleidingen etc.
Maar ik krijg het maar niet aan de praat.
Heb win2003 server draaien met een XP als client.
Bij de eigenschappen van de gebruiker moet je bij profile - logonscript - kix32 zetten.
Moet ik bij profielpah ook nog wat neerzetten?
En waar moet ik de bestanden van kixtart neerzetten? kan dan in elk willegkeurige gedeelde map?
Of moet dan in de Windows directory?
En waar ik moet ik dan vervolgens de scripts voor de gebruikers neerzetten?
Bedoel in welke map? in de handleiding staan 2 mappen, maar hoe en wat verder snap ik ook nog niet.
Moet ik op de lokale machine ook wat instellen? of puur alles op de server?
Ik weet echt niet meer waar ik nu alles neer moet zetten.
Lukken wil het i.i.g nog niet
Iemand die mij hierbij kan helpen? antwoorden zoals lees de handleiding etc heb ik niet zoveel aan, want daar kom ik niet verder mee.
Misschien dat het domme vragen zijn, maar met de informatie die ik tot nu toe gevonden heb - ook hier op Got, kom ik niet verder mee.
Alvast bedankt
-- als ik eerst maar weet waar ik alles moet plaatsen, de rest zie ik dan wel weer--