Toon posts:

Aankoop grote hoeveelheid PC's

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Als ict-coördinator dien ik binnenkort een lot van om en bij de 30 PC's aan te kopen voor mijn werk. Ik dien de prijs zo laag mogelijk te houden om zoveel mogelijk pc's te kopen met het geraamde budget.

In België weet ik goede referenties voor aankoop hardware maar daar de prijzen lager zouden liggen in Nederland ben ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met aankopen op deze schaal en eventuele goede contactadressen?

Ik zou graag systemen aankopen van AMD die rond de 1600mhz draaien met 265RAM.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Baj

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou gewoon bij enkele bedrijven een offerte laten maken. Of wil je iets speciaals?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd wil ik ook laten doen, maar ik ben op zoek naar betrouwbare bronnen. Ik koop niet graag hardware zonder degelijk geinformeerd te zijn, zeker niet op grote schaal.

Daarmee dat ik interessante referenties zoek die ik kan contacteren in Nederland. Kben totaal niet bekend met hardwareshops in Nederland

Baj

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

www.tweakers.net/shopsurvey

Kun je hier wat mee? Allemaal ervaringen over webshops. De meest uitspringende webshops kun je dan contacteren voor een offerte en informatie over de eventuele kortingen bij een grote afnamen :)

Verwijderd

Als je niet veel service wil moet je even een offerte aanvragen bij Dell. Dell is heel scherp met prijzen, alleen de service is wat minder

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Informatique en Mycom vind ik goede en grote zaken, ze zijn niet het allergoedkoopst, maar wel betrouwbaar. Vooral bij Informatique zou ik zonder twijfelen een systeem of 30 kopen, topzaak :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ToBe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 13 april 2004 @ 20:26:
Informatique en Mycom vind ik goede en grote zaken, ze zijn niet het allergoedkoopst, maar wel betrouwbaar. Vooral bij Informatique zou ik zonder twijfelen een systeem of 30 kopen, topzaak :)
Dit laatste heb ik bij Alternate. Ik heb daar al zo ontzettend veel spullen weggehaald en nog nooit problemen gehad. Ik vind het echt een super zaak. Goede kwaliteit, meestal redelijk voordelig en goede BtoB oplossingen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals BalusC al aangeeft kan je voor dit soort zaken goed terrecht bij de shopsurvey. Hier kan je vele ervaringen vinden van vele zaken. Je kan teven sook zoeken op plaats, waardoor je ook een shop in de buurt van jouw omgeving kan vinden.

Ik denk dat je er hier mee wel uit komt. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.