Ik ben benieuwd hoever mijn mede-tweakers al zijn met dit spel en of ze hem al hebben. Ik heb hem net zelf uitgespeeld en moet zeggen hij is SUPERSTOER
Verwijderd
Vind et ook gaaf spel ,ben er alleen net mee begonnen 
Ha dook een vraagje, level met visrestaurant moet je zo'n amulet plaatsen waar ,moet dat ja in dat restaurant maar da wil nie:?
Ha dook een vraagje, level met visrestaurant moet je zo'n amulet plaatsen waar ,moet dat ja in dat restaurant maar da wil nie:?
Gewoon dat amulet als 'wapen' selecteren en dan droppen
... (in dat restaurant..)
Verwijderd
Was nu de beste manier om dat restaurant level uit te spelen?
Ik maakte de 2 negotiators dood, trok dragon kleren aan, ging naar binnen, wilde chief dood maken, ontedkt iemand dat lijkt en komen er overal politieagenten naar binnen...
Ik maakte de 2 negotiators dood, trok dragon kleren aan, ging naar binnen, wilde chief dood maken, ontedkt iemand dat lijkt en komen er overal politieagenten naar binnen...
dat lijk moet je dumpen in een rioolput
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op www.hitman-codename47.com staan de walkthroughs voor degen die het niet zelf kunnen...
Verwijderd
owkee....dat van rioolput wist ik, maar dan zou die agent die er practisch tegenover staan me denk ik toch zien? of ben ik nu helemaal gek?
ben nou ook weer neit zo laag gezonken voor een walktrough:P
ben nou ook weer neit zo laag gezonken voor een walktrough:P
Daar ben ik nu ook! Maar ik kom er maar niet uitOp maandag 18 december 2000 13:32 schreef Shi het volgende:
kben in 2e level Rotterdam. moek Boris neerhalen...
Zou het kunnen dat je eerst een autobom moet gaan halen om daarnaa die bom in de limo van Boris te leggen. En dan guards lokken, zodat Boris vlucht?
Pagina: 1