Toon posts:

Wie heeft er een Razer Boomslag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft deze muis, 1000 of 2000 versie.

En hoe bevalt hij ?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mijn muis is bevallen van 2 kleine muisjes, een jongen en een meisje >:)

Sorry, flauwer dan flauw...

Ik heb de 1000 en hij werkt errug fijn en secuur, hij's alleen best plat dus wel ff wenne in begin :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Heb de 2K versie...
Breng hem van de week maar terug, hijs een beetje gammel, hij kraakt, ook vind ik de duimknoppen op een bout plek zitten.

Verder kwa sens wel een goede muis, maar ja...
Ik gebruik maar weer me "oude" Mouseman optical :)

Verwijderd

Ey bastard ik hoor van veel mensen dat als je in games je sens rond 5 hebt staan de muis niet echt de moeite waard is. Dat ding is veel te soepel.

Je hoort aan de ene kant goede prestaties maar aan de andere kant dat ie gammel en te soepel is. (ik heb het hier over de 2k versie)

Alchemy out

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb gister die BoomSlang 1000 gekocht. Ik vind het zelf idd wel ff wennen. Maar het is ook de bedoeling dat je hem wat anders beetpakt dan een standaard muis.

Ik had er inderdaad veel over gelezen, en kon de verleiding niet weerstaan om er een aan te schaffen.

Hij is echt supernauwkeurig.
Maar ik had mijn standaardmuis al bijna op hoogste gevoeligheisgraad staan. Moet er nog ff mee oefenen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik heb zelf een Boomslang 2K, fijn ding. De sens heb ik terug geschroefd van 9 naar 3 ofzo dus met 5 kon het wel eens te snel gaan allemaal, probeer em eerst uit (de 1K is wat minder gevoelig).
Hij piept en kraakt idd wel een beetje (balletje, rest is wel stevig hier), maar ja ... 2 jaar garantie who cares :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1