Toon posts:

DDR Bij SRAM?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mn Ram is echt gaar, ik heb 256 MB SRAM, en ik wil wat snellers, dus dacht ik aan DDR ram, of wat is er beter dat ik kan gebruiken? (voornamelijk gamen)

Maar kan ik gewoon me Sram eruit doen en me DDR mee vervangen?
Of het andere Ram erbij doen?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
specs pc :?
Zonder dat kunnen we je niet echt helpen.

Zit er SD-ram in moet je ook weer SD-ram hebben.
Zit er DDR-ram in moet je ook weer DDR-ram hebben.

je kan niet uitwisselen tussen beiden.

Verwijderd

ddr geheugen en sdram gaan niet samen je moet dus gewoon een leuk ddr reepje gaan halen en de oude wegdoen als die gaar is!!!

Verwijderd

Beetje gare startpost TS! Je bedoeld waarschijnlijk dat je nu SDRAM hebt, en iets snellers wilt. Nee, je kan niet gewoon DDR plaatsen, dat gaat niet passen/werken, wat voor mobo heb je? Wat voor geheugen zit er nu op? (snelheid). Meer info graag.

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 13:31

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

SRam kun je meestal niet vervangen (dit zit vastgesoldeerd) maar je bedoelt waarschijnlijk SDR SDRAM. Dit kun je niet vervangen door DDR SDRAM, omdat de aansluitingen en aansturing anders is. Wel kun je, als je mobo dit ondersteunt, de SDR SDRAM eruit halen en DDR SDRAM plaatsen in de sloten die voor DDR RAM zijn bedoelt.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 09:15
Duss... Moet je even checken wat voor een moederbord je hebt en of daar ook daadwerkelijk ddr-sdram op past. Meestal niet maar er zijn wat bordjes waar je beide soorten op kunt gebruiken. Dit kan echter niet tegelijk.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Neem in dit geval dus de RAM FAQ door die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden. Je had ook de handleiding van je moederbord en/of de website van de mobofabrikant kunnen checken :)

Voor de rest heb ik niet het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en vergeet de bijbehorende Policy en Forumgedrag gedeelten niet ;) Verder is het ook wijs om voortaan de tekst bovenaan New Topic te doornemen eer je een topic opent. Daar staat beknopt samengevat wat je zou moeten doen voor het plaatsen van een topic B)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 13-04-2004 12:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.