Toon posts:

internet voor gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar t juiste internet/abbonementje voor op mijn nieuwe kamer. Heb al veel gegoogled enz., maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Verschillende sites als adslmetacrawler.nl, internetten.nl enz. hebben ook allemaal weer andere producten ertussen zitten.
Aangezien ik de enige in mn huis ben die internet wil moet t niet al te duur zijn, maar ik wil wel graag online gamen enz. en ook wel een beetje downen. Ik hoef niet supersnel te downen, maar wel onbeperkt eigenlijk

Heeft er iemand nog tips of weet iemand nog een leuk abbonementje?

BVD.

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 00:52
Ik zou kabel abbonementen sowieso laten liggen.

Als je niet te duur uit wilt zijn kijk dan eens op www.wannadoo.nl.

Mijn pa heeft deze ook, een 1 mbit up en 30 kb/sec down verbinding, en een leuke ping.

Kost hem 15 (of 19 weet zo niet) euro per maand (eerste half jaar), en hij kreeg er een gratis modem bij (klein USB modempje, maar voldoet).

Ook heeft Wannadoo geen datalimiet. :)

Verder zijn er niet echt slechte providers (behavle Chello dan, sorry daarvoor :X), maar in jouw geval zou ik naar de prijs kijken, en naar of er een datalimiet aan vast zit ja of nee.

[ Voor 6% gewijzigd door eX0duS op 13-04-2004 12:00 ]

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37
Voor gamen NOOIT kabel nemen, beste kun je een xs4all adsl abbo nemen. Xs4all is een perfecte provider en je zult nooit problemen hebben met gamen

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:43
Als eerst je hoeft medetreakers niet te groeten, ten tweede www.demon.nl is de oplossing:) de 2048/1024 (55€) of 1024/512 (39€). Geef wel je budget aan weten wij wat je kan uitgeven.

• eX0duS
Ja nu gaat iedereen hier iets anders zeggen. ;)

XS4ALL is zeker goed, maar daar betaal je ook voor.
Demon is ook goed (heb het zelf ook), maar niks speciaals ofzo.

Kijk gewoon eens bij de providers zelf.

www.xs4all.nl
www.demon.nl
www.cistron.nl
www.wannadoo.nl
www.tiscali.nl

Ze hebben allemaal een ander soort aanbieding (eerste halfjaar minder betalen, gratis modem etc).

• voil
demon is btje duur in vergelijking met 2 bovengenoemde aanbieders

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:43
eX0duS schreef op 13 april 2004 @ 11:57:
Ik zou kabel abbonementen sowieso laten liggen.

Als je niet te duur uit wilt zijn kijk dan eens op www.wannadoo.nl.

Mijn pa heeft deze ook, een 1 mbit up en 30 kb/sec down verbinding, en een leuke ping.

Kost hem 15 (of 19 weet zo niet) euro per maand (eerste half jaar), en hij kreeg er een gratis modem bij (klein USB modempje, maar voldoet).

Ook heeft Wannadoo geen datalimiet. :)

Verder zijn er niet echt slechte providers, maar in jouw geval zou ik naar de prijs kijken, en naar of er een datalimiet aan vast zit ja of nee.
Ik denk dat voor gamen dit toch niet snel genoeg is.

Verwijderd

mja voor gamen kun je het beste een goed ADSL pakket halen. bijvoorbeeld van XS4ALL of DEMON

• eX0duS
NightForce schreef op 13 april 2004 @ 11:59:
[...]

En waarom denk je dat?
Met Demon heb ik zelf een ping van 20, dit is méér dan voldoende (ok hoe lager hoe beter), maar bij Wannadoo hebben ze ook een ping van 15-20 en dat is zeker laag genoeg.

Ik heb toendertijd bij mijn pa Wannadoo aangesloten, en dat werd later verhoogd naar 1 mbit, ik kan je zeggen, voor 19 euro per maand heb je dan een lekkere snelheid, gewoon 125 kb/sec downloaden, geen probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door eX0duS op 13-04-2004 12:01 ]

• voil
Ooh jawel hoor night. ping 20/25 of lager heb je vrijwel met elke adsl provider

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:08

Rmg

NightForce schreef op 13 april 2004 @ 11:59:
[...]

Snel zat voor een potje gamen.
de meeste games verbruiken tussen de 4KB/s ( CS bijv ) tot 14Kb/s up en down.. ( de wat zwaardere games )

Voor de rest gaat het om je latency/ping naar de server en die is tegenwoodig ook altijd wel goed ook als je NIET een dure provider als demon of xs4all hebt

[ Voor 21% gewijzigd door Rmg op 13-04-2004 12:02 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft helemaal niets te maken met Windows Operated Systems :o

Eerder Internet & Telefonie maar aangezien een opsomming mij weinig zin lijkt hebben, sluit ik het hier ipv het te verplaatsen.

Check even de FAQ en eerdere topics daar. Open eventueel een nieuw topic (eventueel in overleg met de IT mods), maar dat lijkt me niet nodig gezien de discussies die er al zijn geweest.

Succes & veel plezier op je nieuwe kamer :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.