"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
dat zou ik dan niet met je videocamera doen, maar gewoon met je videorecorder.
je s-video uit van de pc zet je dan aan de s-video in van de vcr, en als je die niet hebt, dan met zo'n scart-tulp verloopstukje.
als je videocamera een s-video in heeft zal het ook wel werken, maar mijn intuitie zegt dat de kwaliteit dan slechter is
je s-video uit van de pc zet je dan aan de s-video in van de vcr, en als je die niet hebt, dan met zo'n scart-tulp verloopstukje.
als je videocamera een s-video in heeft zal het ook wel werken, maar mijn intuitie zegt dat de kwaliteit dan slechter is
owke,
maar komt het FS2004 beeld standaard uit je s-video out als je aan het spelen ben of moet je dan eerst nog ergens iets aanzetten ?
maar komt het FS2004 beeld standaard uit je s-video out als je aan het spelen ben of moet je dan eerst nog ergens iets aanzetten ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te replien met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:36 ]
schoppie !
Kijk eens of je iets van overlay instellingen kan vinden voor je grafische kaart, en probeer cloonmodus uit, desnoods check je eerst ff op je tv of je gewoon hetzelfde beeld krijgt als op je monitor. Dan moet dat goed komen.
owke senks ik ga et proberen als et nie werkt hoort u mij weer
Pagina: 1