I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
het gaat om een 1600 series (A) sorry dat ik dat niet vermeld had, ik kan het zo gauw niet vinden op Cisco.ComJazzy schreef op 13 april 2004 @ 08:54:
Yep, dat staat gewoon op Cisco.com. Ook voor jouw specifieke type router. (hint)
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Weet niet meer exact maar was geloof ik iets van Ctrl + Break binnen zoveel seconden na een hardwarematige reboot (moet dus fysieke toegang hebben)
dan moest je wat met de registers kloten enz...
Iemand verder een idee hoe ik mij van dit onheil kan verlossen?
Signature
Tijd voor een nieuwe sig..
User Access Verification
Password:
Mijn neefje had wat zitten rond hobbelen met mijn cisco boek, en mijn router, alleen hij weet dus niet meer wat hij gedaan heeft, en welk password hij heeft gebruikt.
Het betreft een Cisco 1600 router, en moet dus de User Access Verification Password hebben.
Alleen ik kan dus ook niks vinden over hoe dat te resetten
Daarom werkt die password recovery van Cisco dus ook niet kwam ik achter.
[ Voor 8% gewijzigd door HarryL op 13-04-2004 10:00 ]
Verwijderd
klinkt als aaa user authentificatie, sloop dat maar eens uit je config tijdens je recovery procedure.DjMaGiCh schreef op 13 april 2004 @ 09:58:
Het gaat om de :
User Access Verification
Password:
Mijn neefje had wat zitten rond hobbelen met mijn cisco boek, en mijn router, alleen hij weet dus niet meer wat hij gedaan heeft, en welk password hij heeft gebruikt.
Het betreft een Cisco 1600 router, en moet dus de User Access Verification Password hebben.
Alleen ik kan dus ook niks vinden over hoe dat te resetten
Daarom werkt die password recovery van Cisco dus ook niet kwam ik achter.
Ik denk dat ik het reeds gevonden heb, en ga nu de Router resetten.
Verwijderd
En wat was het probleem dan ?DjMaGiCh schreef op 13 april 2004 @ 10:40:
Okee dit probleem is opgelost
In idergeval bedankt voor jullie medewerking
Ditgeen is gelukt en het probleem is nu opgelost
Verwijderd
ok, thanx for sharingDjMaGiCh schreef op 14 april 2004 @ 09:25:
Het probleem was dat ik de AAA uit de config moest slopen...
Ditgeen is gelukt en het probleem is nu opgelost