Ik wilde mijn Zonnet abo opzeggen, en kwam tot de conclusie dat dit nog niet zo makkelijk is. Even wat puntjes om rekening mee te houden, doe er je voordeel mee!
- Je verplicht je per jaar, ongeacht hoe lang je al abonee bent kan je niet tussentijds in het jaar opzeggen. Hou daar rekening mee.
- Als je tussendoor wijzigingen in je abo hebt doorgevoerd (bijvoorbeeld een downgrade), dan gaan ze er standaard vanuit dat dan het jaar-abonnement opnieuw ingaat. Protesteren helpt, dan corrigeren ze het snel!
- Als je na lang zoeken hebt gevonden hoe je op moet zeggen, kom je er achter dat je het dure helpdesknummer (0.70EUR p/m) moet bellen. Bespaar je die moeite, volg gewoon de link http://www2.zonnet.nl/hel...er_Breedband_Opzeggen.doc. Dit is ook de link die je krijgt als je de helpdesk belt.
- En vergeet natuurlijk niet: als je van abo gaat wisselen, moet eerst de lijn vrijgegeven (gesloopt in vaktermen) zijn door de oude provider en dan kan pas de nieuwe provider een nieuwe aanvraag doen. Zo ben je al snel 6 weken van internet afgesneden. Dit geldt dus voor alle providers.
edit:
Momenteel is mijn opzegging in behandeling. Als ik nog andere stekeligheden tegenkom zal ik die ook vermelden
Momenteel is mijn opzegging in behandeling. Als ik nog andere stekeligheden tegenkom zal ik die ook vermelden
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 14:42 . Reden: Thanks, Av0n, voor de aanvulling :) ]