Hier is een online winkel die wat dvd-audio's en DTS CD's verkoopt.
Misschien kan iemand het verschil uitleggen. Kwaliteit bijvoorbeeld en hoe af te spelen.
Dvd-Audio's: Ik neem aan dat DVD-audio's alleen op een dvd-speler af te spelen zijn, maar op alle spelers of moet je een speciale dvd-audio speler hebben??
DTS-CD: Dit zijn dus CD's met alleen audio. Maar kunnen deze bijvoorbeeld in een cd-speler afgespeeld worden, om die dan met een digitale link naar een DTS-receiver gestuurd worden? Of moeten de "CD's" ook in een dvd-speler, of heb je een heel ander apparaat nodig?
Het zal ongetwijfeld ergens op internet haarfijn uitgelegd worden, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden...
Misschien kan iemand het verschil uitleggen. Kwaliteit bijvoorbeeld en hoe af te spelen.
Dvd-Audio's: Ik neem aan dat DVD-audio's alleen op een dvd-speler af te spelen zijn, maar op alle spelers of moet je een speciale dvd-audio speler hebben??
DTS-CD: Dit zijn dus CD's met alleen audio. Maar kunnen deze bijvoorbeeld in een cd-speler afgespeeld worden, om die dan met een digitale link naar een DTS-receiver gestuurd worden? Of moeten de "CD's" ook in een dvd-speler, of heb je een heel ander apparaat nodig?
Het zal ongetwijfeld ergens op internet haarfijn uitgelegd worden, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden...
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Ik heb een CD speler, die is digitaal gelinkt met mijn DTS versterker en inderdaad mijn DTS lampje knipt vrolijk aan en ik heb fantastisch geluid, je tweede statement klopt dus!DTS-CD: Dit zijn dus CD's met alleen audio. Maar kunnen deze bijvoorbeeld in een cd-speler afgespeeld worden, om die dan met een digitale link naar een DTS-receiver gestuurd worden? Of moeten de "CD's" ook in een dvd-speler, of heb je een heel ander apparaat nodig?
Hmm, dan ga ik zeker weten zo een dvd audio .. eeuh of zoiets eens kopen!, is heel heldere muziek.. zo als het altijd op dvd klinkt