ik heb net nedbasic aangemaakt alleen als ik de site aan het veranderen ben moet k weleens kijken of de verandering goed gelukt is alleen elke keer als ik naar de site ga telt nedbasic mij erbij Hoe kan dat?? Hoort dat??? wat ik heb liever dat hij per dag 1 ip telt. moet k anders een ander programma hebben??
Inderdaad een irritant verschijnsel. Als je de beschikkingover php hebt, kan je een scripje maken (of kopieëren), en je probleem is opgelost. Dit is met de search wel te vinden lijkt mij.
edit:
De eerste hit in de search moet je hebben bij 'php nedstat'. Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken?
De eerste hit in de search moet je hebben bij 'php nedstat'. Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken?
[ Voor 26% gewijzigd door Grimli op 12-04-2004 23:49 ]
sorry ik ben niet egt thuis in een website bouwen en snap nu niet helemaal wat je bedoelt maar k ben het aan het uit vogelen in ieder geval bedankt
edit:
Ik ben erachter thnx, k moet Web1000 gaan proberen
edit:
[ Voor 19% gewijzigd door Bulleteater op 12-04-2004 23:57 ]
Mag ik je dan teleurstellen?, Daar kan je geen php hosten....jorngrisel schreef op 12 april 2004 @ 23:54:
Lekker!
Wat je natuurlijk altijd kunt doen: block bij jezelf de nedstatplaatjes! Sommige firewalls hebben een functie om ads en/of trackers te weren (bijvoorbeeld Agnitum Outpost). Die functie kun je gebruiken om te voorkomen dat je het plaatje van de nedstattracker van je eigen site (en eventueel anderen) opvraagd.
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
He, David, jij ook hier???
Naja, je hebt wel gelijk. Ik zal Proberen je point iets te verduidelijken:
Persoon A: komt vanaf IP: 123.123.123.123
Hij bezoekt je page 3x, dan maakt hij dus 3 pageviews, maar dan heb je dus nog steeds 1 bezoeker.
Persoon B: komt vanaf IP: 124.124.124.124
Hij bezoekt je page 1x, dan heb je dus 1 pageview, en 1 bezoeker.
Lekker!
Dat komt omdat nedbasic pagevieuws bijhoud, dus geen bezoekers.
Ik zou je aanraden om een mystats account aan te maken. Deze telt zowel unieke bezoekers als pagevieuws en rekend automatisch voor je uit hoeveel pagevieuws per bezoeker je hebt. Overigens zitten er veel meer functies achter, zoals de entry-page, welke refferer, welke zoekwoorden, enz. enz.
De site is www.mystats.nl
Ik gebruik het ook op me site en ben zeer tevreden, stuk beter dan andere tellers!
Ik zou je aanraden om een mystats account aan te maken. Deze telt zowel unieke bezoekers als pagevieuws en rekend automatisch voor je uit hoeveel pagevieuws per bezoeker je hebt. Overigens zitten er veel meer functies achter, zoals de entry-page, welke refferer, welke zoekwoorden, enz. enz.
De site is www.mystats.nl
Ik gebruik het ook op me site en ben zeer tevreden, stuk beter dan andere tellers!
[ Voor 14% gewijzigd door Polderdijk op 14-04-2004 12:55 ]
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Nee, nedstat gebruikt een of ander vaag cookie systeem. En telt zeker geen hits.
Om de minuut tel je bij nedstat als nieuwe bezoeker.
Als je 10 minuten lang de refresh knop ingedrukt houd, word je dus geteld als 10 nieuwe bezoekers.
Als je 10 minuten lang de refresh knop ingedrukt houd, word je dus geteld als 10 nieuwe bezoekers.
Pagina: 1